homeboy1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hei. Når jeg skal se på videoer fra youtube, tv2, vg.tv osv, så kommer det ikke noen lyd ut. MEN når jeg hører musikk på spotify og spiller spill, så kommer det lyd.. Har prøvd forskjellige nettlesere. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvis det gjelder all lyd i nettleser så ville jeg sjekket innstillingene i mikseren i Windows. Høyreklikk på høyttalerikonet og velg Åpne volummikser og sjekk lydnivå på nettleseren. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Hvis det gjelder all lyd i nettleser så ville jeg sjekket innstillingene i mikseren i Windows. Høyreklikk på høyttalerikonet og velg Åpne volummikser og sjekk lydnivå på nettleseren. Jeg har gjort det, men lyden er der hvor den skal være liksom. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Og når jeg har i headsett, så kommer det støy inn i headsette. Litt sånn skurring og piping.. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Støy på headsett/høyttalere er ikke uvanlig hvis du plugger dem direkte på hovedkortet eller internt lydkort. Mitt beste og sikreste tips er å kjøpe et eksternt lydkort. Lenke til kommentar
homeboy1 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Støy på headsett/høyttalere er ikke uvanlig hvis du plugger dem direkte på hovedkortet eller internt lydkort. Mitt beste og sikreste tips er å kjøpe et eksternt lydkort. Nå kan jeg høre lyd fra youtube osv, det var bare å ta den klassiske "slå av/på" dataen. Men det bråker litt enda når jeg har headsett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå