osmoen Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 et problem, som har eksistert siden mengden på vår nye harddisk (samsung sv4084h) overskred 12-13gb. xbox'en har fått det for seg at den skal bruke lang tid på å loade det som er av spill og applikasjoner. da vi ved første restart etter flashing av bios oppdaget at boxen vår kunne loade så mye raskere ble vi glade (ca 1 min fra start av xbox til inne i spill). men gleden var kortvarig, så fort den var satt sammen igjen, alt på plass slik det skulle være, satt den i gang med sin trege loading (ca 3-5 min fra start av xbox til inne i spill). noen andre med loading-problemer? eller som har hatt slike problemer, men har fikset det? sleng gjerne igjen et tips her takker for gode svar Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 1 minutt kort tid??? Har ikke x-box selv, men det er jo lang tid... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sånn går det når du roter med Xbox-en. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 den loader raskere enn ett minutt fra start til inne i spill, og brukte sikkert ikke mer enn ca. fire da den var fucka. som med så mye annet runder man av/overdriver man for å utheve saker og ting som ikke er slik det skal være Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 den loader raskere enn ett minutt fra start til inne i spill, og brukte sikkert ikke mer enn ca. fire da den var fucka. som med så mye annet runder man av/overdriver man for å utheve saker og ting som ikke er slik det skal være Ja, men det er jo utrolig lang tid uansett... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har vel 120 spill på boxen min og bruker 27 sekunder fra da jeg trykker på "on" knappen på xboxen til jeg er inne på "amped" tok tia nå ble nyskjerrig veit du!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå