Gå til innhold

Surfelykke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk J1, det er surfere du ser i bakgrunnen også, ligger å venter på superbølgen :)

Glemte jo å si noe om at det er skarpt der det skal være skarpt - ansiktet fanger fokus med en gang :) Og så er det jo så nydelige farger på vannet da :)

Lenke til kommentar

Treffer godt,men uten å såre noen,synes jeg det ble vel hvitt i det hvite..det man kaller utbrent,men det er nå bare en mening,smak og behag med andre ord.Fokus sitter i hvertfall..det er jo toppers :)

.

Takk for tilbakemeldingen, Jan Erik :) Liker ærlige tilbakemeldinger og det tåler jeg, vil veldig gjerne lære :) Var usikker på det hvite skumbruset i vannet og det er jo mye av det og håpet at noen ville si noe om det :) Histogrammet tilsa ikke noe utbrenthet i bildet, hadde faktisk `ei glipe` på høyre siden av histogrammet, men vannet er jo uskarpt, har croppet litt og mulig jeg har dratt litt i clarity spaken eller noe som har tatt det i feil retning :)

.

Lenke til kommentar

Opplever dette som godt eksponert, Jentungen2 - og at fargene er gode.

God skarphet på surferens ansikt.

Forbedringspotensialet ligger kanskje i komposisjonen hvor surferen blir noe midtstillt.

Personene i bakgrunnen kunne med fordel vært fjernet. Den enkleste måten å få gjort dette er jo i Photoshop hvor man kan bruke "Content Aware Fill " :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...