Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Surfelykke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det her traff meg rett i hjertet! Ren lykke! - Smilet kan vel ikke gå mer rundt. masse action og nydelig vann! Og supert med de badene bak som gjør fortellingen hel Knallbra! Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Takk J1, det er surfere du ser i bakgrunnen også, ligger å venter på superbølgen Endret 8. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Takk J1, det er surfere du ser i bakgrunnen også, ligger å venter på superbølgen Glemte jo å si noe om at det er skarpt der det skal være skarpt - ansiktet fanger fokus med en gang Og så er det jo så nydelige farger på vannet da Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Treffer godt,men uten å såre noen,synes jeg det ble vel hvitt i det hvite..det man kaller utbrent,men det er nå bare en mening,smak og behag med andre ord.Fokus sitter i hvertfall..det er jo toppers Endret 8. april 2013 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Treffer godt,men uten å såre noen,synes jeg det ble vel hvitt i det hvite..det man kaller utbrent,men det er nå bare en mening,smak og behag med andre ord.Fokus sitter i hvertfall..det er jo toppers . Takk for tilbakemeldingen, Jan Erik Liker ærlige tilbakemeldinger og det tåler jeg, vil veldig gjerne lære Var usikker på det hvite skumbruset i vannet og det er jo mye av det og håpet at noen ville si noe om det Histogrammet tilsa ikke noe utbrenthet i bildet, hadde faktisk `ei glipe` på høyre siden av histogrammet, men vannet er jo uskarpt, har croppet litt og mulig jeg har dratt litt i clarity spaken eller noe som har tatt det i feil retning . Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Opplever dette som godt eksponert, Jentungen2 - og at fargene er gode. God skarphet på surferens ansikt. Forbedringspotensialet ligger kanskje i komposisjonen hvor surferen blir noe midtstillt. Personene i bakgrunnen kunne med fordel vært fjernet. Den enkleste måten å få gjort dette er jo i Photoshop hvor man kan bruke "Content Aware Fill " Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Tusen takk for tilbakemeldingen, Birger Er ikke i gang med Photoshop enda, jobber meg opp i Lightroom men skjønner jo at Photoshop byr på noen ekstra muligheter i fremtiden, så mye å glede meg til :) Endret 8. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg