Gå til innhold

Enorme problemer med facebook.

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger kritisk hjelp med dette. Jeg har forsøkt å løse dette i nesten 2 måneder, uten å få det til.

1. Når jeg poster kommentarer på nyhetsartikler på f.eks www.vg.no så forsvinner kommentaren fra kommentarfeltet så fort jeg logger meg av facebook. Jeg får aldri noen likes eller svar på det jeg skriver.

Jeg antar at det er kun jeg som kan se innleggene mine.

Jeg har googlet dette problemet mange ganger og svaret man finner er at man skal gå i innstilinnger for hvem som kan se innlegg etc. Her har jeg alt satt til OFFENTLIG. Absolutt alt er så åpent som det kan bli. Alikevel kan ingen se hva jeg skriver.

Samboeren har mer begrensede innstillinger på sin konto og hennes kommentar forsvinner ikke fra kommentarfelt.

2. Jeg var nødt til å bruke ett annet etternavn enn mitt eget fordi når jeg skriver mitt virkelige navn så kommer det opp "Du må bruke ditt virkelige navn", dersom jeg forandrer en vokal i navnet mitt fra O til I så fungerer det med engang.

Jeg har forsøkt å sende mail til facebook flere ganger og spurt rundt omkring. Uten hell.

Vær så snill, trenger hjelp til dette. Ekstremt frustrerende.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...