Pariuss Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det absurde spillet er ekte. Les hele saken Lenke til kommentar
tissogtass Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er dette kun til xbox? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Lekkert cover, det skal de ha. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er dette kun til xbox? Nei. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Litt skuffet. Med et slikt epic 80-talls cover hadde jeg forventet en sidescolling shooter, ikke nok et FPS spill. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Damn dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
RelyingBug Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Håpa jo at spillet skulle vere i notid da.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvorfor i all verden går det under Far Cry 3-navnet når det tilsynelatende har minimalt med originalspillet å gjøre? Litt merkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hva hadde Far Cry 2 med det origniale å gjøre? Det er jo bare positivt at de eksperimenterer med sjangeren og prøver å gi den ett friskt pust. Om det bare blir tull eller om det faktisk er fengende gjennstår å se. Sjønner de som ble skuffet over annonseringen, men jeg kan se for meg at du ikke trenger å vente så veldig leng før de kommer med enda mer materiale til Far Cry-serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dKc7vp3W Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Er dette kun til xbox?Nei. "The release date is listed as May 1. It is not yet known if the game is coming to PlayStation 3 or PC." Er det jeg finner uten å lete for mye. Har du kilder? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) "The release date is listed as May 1. It is not yet known if the game is coming to PlayStation 3 or PC." Er det jeg finner uten å lete for mye. Har du kilder? http://neogaf.com/showthread.php?t=536343 Endret 9. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jesus. Hackers Obtain Far Cry 3: Blood Dragon Exploit also unlocks all Ubisoft games for free. http://www.ign.com/articles/2013/04/09/hackers-obtain-far-cry-3-blood-dragon?utm_campaign=twposts&utm_source=twitter Pirater har altså allerede tilgang til spillet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jævla hackerne ødelegger jo ryktet til PC-gamerne, alle som en blir stemplet som pirater. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jesus. Hackers Obtain Far Cry 3: Blood Dragon Exploit also unlocks all Ubisoft games for free. http://www.ign.com/a..._source=twitter Pirater har altså allerede tilgang til spillet. Det var russiske hackere på et forum som fant ut hvordan du kunne få tilgang til alle uplay spillene - Og der var blood dragon. Derav lastet mange ned og den allerede er havna på torrentsider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Takk for info, da lastes det ned. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Takk for info, da lastes det ned. Man bør vel kunne gjøre det uten så alt for dårlig samvittighet om man f.eks forhåndsbestiller det eller uansett skal kjøpe det? Jeg har uansett ikke skaffet meg Far Cry 3 enda engang, så jeg skal vente uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har ikke spilt noen av Far Cry-spillene. Om dette spillet er bra, og det havner på Steam, skal jeg derimot ikke se bort ifra at det havner i Steam-katalogen min. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det kommer garantert på Steam. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Lol, sitter å spiller det nå Ganske artig vri på sjanger'en, dette blir vel ett kjøp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg må si meg enig. Virker moro, selv om det bare er et reskinna Far Cry 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå