gulpetter Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Lurar på å kjøpe meg nytt hovudkort til bruks-PCen heime. På det hovudkortet er det viktigaste for meg at det har mange PCIex-slots, då eg vil køyre to skjermkort i SLI, i tillegg til ein RAID-kontroller, og alt dette krev sin hastigheit. Tingen er at det tenkte eg når eg kjøpte det førre hovudkortet og, men då viste det seg at når du aktiverer full x16 på nokre av PCI-slota, so deaktiverer hovudkortet ein anna funksjon, t.d. USB3 på framsida av kabinettet eller Bluetooth eller kva som helst. So denne gongen vil eg ikkje ha nokon kompromiss, eg vil ha eit hovudkort som taklar å kunne køyre alt eg treng uten å måtte skru av noko anna. Kan de hjelpe meg med å finne eit sånt? Pris er ikkje so grusomt viktig, det får eg heller vurdere etter kvart som det dukkar opp alternativ. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 3-4 pci-e16 med dobbelt spor mellom? Evga SR2 For å kjøre 4SLI med 16 måtte evga bruke 2x n200 nvidiachipper. Ser mitt MSI Big Bang-XPower II har Gen3 (16, 8, 8, 8), Gen2 (1, 1, 1) bare. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg kan ikke se hvorfor USB eller noe annet skulle deaktiveres ved SLI? Men skal du ha mye PCI-E spor og støtte for 3 ways SLI/crossfire er helt klart Asus P9X79 PRO basert på sokkel 2011 det beste, ellers har vi Asus P8Z77-V PRO basert på LGA 1155 men da får du PCI spor istedenfor PCI-E. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Gløymde å sei at det må vere socket LGA1155, treng ikkje ny prosessor enno Jeg kan ikke se hvorfor USB eller noe annet skulle deaktiveres ved SLI? Trur det har noko med antall bus-er å gjere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå