Fehnern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 En litt mer obskur kode er vel B-A-Down-A-Start-Start, også kjent som BADASS? Mener å huske jeg brukte den i Road Rash, men jeg kan ta feil... Lenke til kommentar
Zemian Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 L-I-M er en av få juksekoder jeg har brukt (og husker). Tror den er ganske kjent eller? Lenke til kommentar
Ketil@Retrocrew Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det er to jukeskoder jeg husker best og begge er på Amiga. Den første er i Dogs of War hvor man kunne skrive TIMBU under tittelskjerm. Da fikk man maks med penger til å kjøpe våpen samt uendelig med liv. Den andre er i Wings of Fury hvor man skrev COLIN WAS HERE som navn, og man fikk da fullt opp med våpen og fly. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Konamikoden, potofgold og fund for min del. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 L-I-M er en av få juksekoder jeg har brukt (og husker). Tror den er ganske kjent eller? Husker ikke den! Lenke til kommentar
Zemian Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 L-I-M er en av få juksekoder jeg har brukt (og husker). Tror den er ganske kjent eller?Husker ikke den! Wolfenstein 3D. Pressing L, I, and M simultaneously at any time during gameplay wil give you 100% health, 99 ammo, all weapons, and both keys (even if there are no keys in your current level). However, doing this will also reset your score to 0, and you will not be eligible for the high score list. 1 Lenke til kommentar
Hellreject Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Knall episode! Forøvrig fungerer koden meget bra på http://www.digg.com . Morsom effekt den har. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Knall episode! Forøvrig fungerer koden meget bra på http://www.digg.com . Morsom effekt den har. Hehe kult! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ser ingen effekt på den siden i FF. Kun at "ba" blir highlighta? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 La inn "svarene" i innlegget mitt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1499708&view=findpost&p=20399871 Hvis man skriver inn noen av de gamle Doom-kodene i konsollen i Doom 3 får man beskjeden: "Your memory serves you well!" ...og det er alt som skjer. I Doom 3 er det bare konsoll-koder - særlig gøy er det å binde dem til en museknapp, så her er de jeg bruker: bind "ENTER" "com_allowconsole 1" <- obvious - hvis man ikke har lagt det til i snarveien. bind "DEL" "spawn monster_demon_hellknight" <- for testing. bind "PGDN" "spawn comm1_sentry" <- spawner en robo-sentry til å "hjelpe" deg (problemet er at de har friendly-fire, så havner du mellom sentry(ene) og en plutselig spawnet fiende, så er du FUBAR! bind "PGUP" "noclip" <- gå igjennom vegger - skriv/trykk på knappen en gang til for normal gange. bind "MOUSE3" "spawn powerup_megahealth" <- 200 helse bind "MOUSE4" "give ammo_cells_large" <- ammo til Chaingun bind "MOUSE5" "give ammo_belt_small" <- ammo til Plasma Gun PDUP og PGDN er høyre musteaster (Del er på tastaturet), det er bare slik maskinen registerer knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå