Nerowulf Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg tenkte kanskje å sette en PC-skjerm jeg har til overs (24" ?), i veggseksjonen. Så jeg får TV'n i midten (47"), og en litt mindre skjerm på siden. Begge koblet opp i mot en HTPC. Hva tenker dere om det? Totalt ubrukelig, eller kan dere se noe nytteverdi i det? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg ser en nyttverdi hvis det finnes et sete nærme 24". Er planen å ha dem duplisert eller splittet? Å ha 24" på høykant hadde vært kult, men jeg vet også at innsynsvinkelen på mine BENQ GL2240 er helt elendig når det gjelder ovenifra/unnenifra, men helt greit fra sidene. Dette kan være ulempe. Hva skal 24" brukes til? Type spotify, infotavle,latest vg.no etc? Det er ofte jeg bruker min HTPC for å sjekke enkle ting da den alltid står på, men tiden det tar for tv'n å starte kan virke lang noen ganger. Spesielt når man vet man skal sjekke en liten ting. Da hadde det vært greit med en liten skjerm på siden som kunne stått på hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå