Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

alle deler byttet, men programmene fryser seg.

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en stasjonærpc som begynte å fuske før jul. Der ssd disken min bare tok kveld og når jeg da installerte windows på den andre harddisken så begynte programmer å fryse seg (veldig ofte i noen sekunder - 1min) jeg trodde da at dette var harddisken så kjøpte meg ny, men fikk samme problem. nå har jeg bokstavelig talt byttet alt av innhold i pcen og formatert utallige ganger med forskjellige windows versjoner men den fryser seg fremdeles. Hva som er byttet:

hovedkort, ssd disk, skjermkort, ram, cpu. Har bare kabinettet igjen, men det er da ikke mulig at kabinettet skal gjøre slik at programmer fryser seg? jeg klarer virkelig ikke å finne ut hva som er galt. Noen som har noen ide om hva dette kan være for slags problem, og eventuelt hvordan jeg kan løse det? Takker for svar.

mvh en småfrustrert gamer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres ut som et software problem. Fryser PC'en seg når du har en helt fresh windows installasjon? Har du win 7 eller 8? Windows 8 har en ganske oversiktlig og grei "Crash and hang repporting". Bruker du samme installasjondisk/pinne hver gang?

Endret av Mr. Larsen
Lenke til kommentar

Er alle programmene. Virker litt og spesielt når jeg åpner dem henger det seg.

har brukt begge de 2 harddiskene jeg har med samme resultat.

har w7 da jeg ikke klarer å fordra w8. alle driverne er oppdaterte :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...