Gå til innhold

Kniv: Gerber LHR, Hvor kan man kjøpe i norge ?


Anbefalte innlegg

Hei jeg har googla og surra lenge og prøvd og finne et sted i norge som selger Gerber LHR kniven

16gbhq0.jpg

 

Kun ett sted i norge selger den som jeg vet om og der koster den nesten 2.000 kroner men jeg finner ingen forhandlere i utlandet som sender til norge for i usa koster den rundt 120-140 dollar noe som er mellom 6-800 kroner. Ebay selgere sender jo til norge men jeg har bare hatt problemer med og kjøpe på ebay før og jeg er ikke helt sikker på åssen tollen i norge blir med tanke på prisen og på at det er en sånn type kniv som ikke er noe særlig tradisjonell jakt/bruks kniv.

 

Noen som vet om andre sider som evt ikke dukker opp på google, Noen amrikanske nettbutikker som driver med kniver osv ? selv ikke Gerber sin hjemmeside har denne til salgs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må kjøpe av en selger som har positive tilbakemeldinger.

Handla 2 kjøp for 16 og 20K forrige mnd og alt gikk på skinner.

 

Ber du selger skrive for testing only eller gift og underprise den 8 dollar ( ekte kvitering på mail) så slipper du kanskje tollen.

Lenke til kommentar

Du må kjøpe av en selger som har positive tilbakemeldinger.

Handla 2 kjøp for 16 og 20K forrige mnd og alt gikk på skinner.

 

Ber du selger skrive for testing only eller gift og underprise den 8 dollar ( ekte kvitering på mail) så slipper du kanskje tollen.

 

ja men 16,000 og 20.000 kroner er ikke akkurat de summene folk kødder med, med tanke på konsekvensene er nok mye større på slike summer en hva det er på en tusenlapp +- 2-300 kroner.

 

Men jeg skal ta en kikk og se om jeg kommer i kontakt med noen og se på hva jeg får av respons, Vil selger få noe konsekvenser av og underprise kviteringen på pakken om det blir oppdaget i tollen ? vil gjerne informere om at det ikke går utover han om det skulle bli sjekket, for om den pakken åpnes ser de fort at dette ikke er noen 200 kroners kniv ( mener og huske 200 kroner og mindre er det ikke krevet toll på om jeg har rett )

Lenke til kommentar

Tolleren kan være knivfreaks og vite verdien ja, men du "så bare kniv til 10 dollar" og kjøpte den uviten.

Må seff ikke legge kvitering oppi eska.

 

Knivfreak eller ikke man ser at dette er en kniv av bedre kvalitet :p Men vil selger få noen konsekvenser om dette blir oppdaget ? Skal jo selvfølgelig be om at kvitering blir sendt på mail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...