Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg/depresjon

Anbefalte innlegg

Heisann, poster dette som anyonym pga jeg har noen få irl venner her på forumet. Kan ta hele historien fra starten.

Helt siden 7. klasse har jeg forelska meg utrolig fort, noe som har ført til at jeg uendelig mange ganger har mistet jentevennene mine. Nå som jeg starta i 10. klasse denne høsten ble jeg litt kjent med en jente gjennom felles venner. Jeg sa fra dag 1. til meg selv at jeg ikke skulle forhaste meg med å bli forelska osv, dette har fungert i over ett halvt år nå. Men det har skjedd diverse ting som har gjort at jeg har blitt usikker på om jeg liker henne. Det første var på skoleballet hvor vi dansa tett sammen, det andre var på valentine når vi dro på kino, og det tredje var for noen uker siden på en fest til en venn av meg, hvor vi hadde "flasketuten peker på" og da måtte jeg og hun jenta kline, så klinte vi og kyssa litt. Etter den festen var det påskeferie og hun var på komfirmasjonsleir eller noe sånt og jeg var stuck på fjellet. Jeg kjente at jeg savna henne helt sinnsykt så totalt sendte vi 150 meldinger iløpet av noen dager eller noe.. Så når skolen begynte igjen møttes vi endelig igjen og vi snakka sammen osv. Det var utrolig deilig å se henne igjen.

Men denne uka har jeg vært utrolig deppa, aner ikke hvorfor. Jeg har egentlig det jeg vil beskrive som ett perfekt liv.. Faren min kommenterte også at jeg så sliten ut, og jeg sa at det bare var pga skole. Men sannheten er det at jeg tror jeg er hodestups forelska i denne jenta. Og jeg aner ikke hva faen i helvette jeg skal gjøre. Tror ikke at hun liker meg på den måten... og jeg vil helst ikke ta og kysse henne mens jeg er edru med mindre jeg vet at hun også er keen. En annen ting er det at hun har utrolig mange andre gode guttevenner, og hvorfor skal hun da velge meg?

Så kort oppsummert, hva burde jeg si til henne/gjøre? og hvordan forhindrer jeg depresjon, når jeg dusja istad vurderte jeg å kutte meg men droppa det..

Btw kjente at det hjalp veldig bare å skrive denne teksten:) Anonym poster: 60f6ce2d482b2be19e9ee8405f75555d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ihvertfall så skal du ikke kutte deg selv eller begynne å engang vurdere det, det hjelper virkelig ingen.

Du har danset med denne jenta på skoleballet, var med henne på valentines day og dere har allerede kysset. Dere har åpenbart ingen problem med kommunikasjon utifra hvor mange meldinger dere greide å sende til hverandre over et par dager. Jeg vet ikke hvorfor, men det høres ut som at du ligger godt an sammenlignet med hennes andre "gode guttevenner".

Prøv å få henne sammen på noe aktivitet igjen: kino, film hjemme hos en av dere, bowling, tur etc. Om hun blir med og dere trives i hverandres selskap så er det en god sannsynlighet for at hun er interessert.

Lenke til kommentar

TS her.

Ja kan virke som om jeg ligger best ann. Men hun har massevis av venner hun har møtt på treningsleir osv. Og det virker som om de er sinnsykt close, er han jenta går til hver gang det er noe. Han bor heldigvis 1 time unna :devil: håper virkelig at de er friendzona eller noe. Men hun skal kanskje flytte til samme by som han pga den sporten hun driver med ( er usikker på om hun skal bo på hybel, eller pendle ca 45min hverdag )

Hun er tydelig også litt deppa for tiden fant jeg ut, så skal snakke med henne og få henne til å åpne seg, så jeg kan prøve å hjelpe henne hvis jeg kan :) En annen ting jeg vurderer er og snakke med den gode vennen hennes, og sjekke om han vet noe om hun jenta kanskje er interresert i meg:) Anonym poster: 60f6ce2d482b2be19e9ee8405f75555d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...