AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei, dette er en sorgens historie som ikke blir bedre. Har lenge slitt med at jeg fikk to røde flekker samt kløe på penis,smurte canesten på og det gikk over, men kom tilbake etter et halv års tid gjennom noen år. Noen ganger gikk det bort av seg selv, mens andre ganger med canesten. Etterhvert ble det konstant to røde flekker som ikke klødde eller noe, så bare ut som irritert hud. Jeg gikk til legen med dette og fikk brulidine. Dette hjalp ikke. Gikk tilbake til legen etter to uker og fikk nå Daktacor mot kløende fotsopp. De røde flekke forsvant nå etter 2 dager. Fortsatte med kuren og etterhvert fikk jeg et rødt område som gjorde svinaktig vondt nær penisstrengen, var rød der og det så ut som om det var litt gul materie der. Tenkte det var bakterier eller noe sånt så smurte med bruledine igjen, sakte men sikkert ble dette område bedre, men nå klør det som rakkern på penis, ikke bare penis er bynt å bli rødt. forhuden som dekke rundt urinveisåpningen klør og det begynde å bli antydninger til røde flekk rundt urinveisåpningen. Hva skal jeg gjøre? Hater å vise snoppen til legen, jeg smører en ekstra gang om dagen enten med Dactacort eller bruledine nå, for tilsammen å smøre 3 ganger totalt. Faen så flaut dette er... Aldri hatt sex heller så det kan vell ikke være kjønnsykdommer, eller kan det smittes via doringen? Anonym poster: a63228195686660ca4d5ab943be3a5bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Trådstarter her.. Glemte å si at jeg også i løpet av det siste året har fått hvite nupper rundt penishodet, dette tror jeg er kranspaler. Kan dette være noe annet? sopp kanske? Anonym poster: a63228195686660ca4d5ab943be3a5bf Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ingen som tør å svare, altså? Jeg vet ikke hva du har snakket med legen din om, men pass på at du ikke vasker deg for mye der nede, og vask uten såpe en periode. Har hørt om menn som har slengt den oppi et beger med yoghurt naturell, men aner ikke om det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå