Heika98 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 30 minutter? Det har jeg liten tro på, så fremt de ikke har endret dette i en av de siste versjonene da. Ganske sikker på at det var rundt 30 sekunder før.. 30min høres veldig mye ut. 30min burde jo være nok for de fleste når de kan bare "avbryte\starte" i samme sekund.. Jeg mener å huske at det var 30 minutter. Det er jo bare å sjekke på nettsida. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg mener å huske at det var 30 minutter. Det er jo bare å sjekke på nettsida. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Hvor mye koster fraps da? Og jeg skjønte ikke helt hvordan man klarte å filme med det men trur dere noen har interreser av og se W.O.T på nybegynner nivå XD ? Eller nfs hp der er jeg ganske god men begynner å bli en smule kjedelig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Fraps koster $37, eller snaue 215kr Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Det andre jeg spurte om da? Fraps koster $37, eller snaue 215kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå