theobvious Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei! Jeg har hatt veldig lyst i det siste til å starte med en ny Youtube kanal. Så spørsmålet mitt er egentlig om det er noen der ute som kanskje ville bli med meg? Det jeg kommer til og gjøre der er mest eller nesten bare minecraft. Så jeg trenger noen som kanskje kan redigere litt enten en intro eller et forsidebilde. Men som samtidig kan være med på kanalen. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det er veldig lett å 'redigere litt enten en intro eller et forsidebilde.', du kan lære det med 'Windows Movie Maker' etter fem minutter Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Jeg har lenge lurt på hva begrunnelsen for å starte med slik er. Så siden du skal starte med det kan kanskje du svare. Jeg kan kanskje lage en liten intro eller forsidebilde, eller redigere generelt. Men å være med på kanalen er uaktuelt. Endret 7. april 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Så ingen vil altså bli med ? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Så ingen vil altså bli med ? Kanskje du burde vente litt lengre enn et kvarter. Er ganske seint nå vet du. 1 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Hehe ja ja men jeg bare spurte dere (2) liksom? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Men ikke start med minecraft. Det er "utbrukt" nå. Alle driver med det, og folk har gått generelt lei. Finn på noe annet å lage videoer om. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg tror at det er lett med 'redigere', men det er vanskelig med 'content'. Det er bedre å liste 'subjet' og 'content' først. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Som hva? Jeg har ikke hd pvr så jeg får ikke tatt opp ting på ps3-en der jeg spiller mest. På pc har jeg nesten ingen spill untatt euro truck simulator 2 (som ingen vil se på) også har jeg cs:s og der må jeg redigere mye. Jeg tror at det er lett med 'redigere', men det er vanskelig med 'content'. Det er bedre å liste 'subjet' og 'content' først. Sorry, men jeg kjønte ikke hva du mente med de ordene ? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Enig med EveryGameGamer. Finn på noe annet. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Som hva? Enig med EveryGameGamer. Finn på noe annet. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 o,I mean subjects and content of a channel is the most important. Maybe it's better to list the content first. Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Som hva? Jeg har ikke hd pvr så jeg får ikke tatt opp ting på ps3-en der jeg spiller mest. På pc har jeg nesten ingen spill untatt euro truck simulator 2 (som ingen vil se på) også har jeg cs:s og der må jeg redigere mye. Sorry, men jeg kjønte ikke hva du mente med de ordene ? Ahhh, piratebay xD Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Som hva? Jeg har ikke hd pvr så jeg får ikke tatt opp ting på ps3-en der jeg spiller mest. På pc har jeg nesten ingen spill untatt euro truck simulator 2 (som ingen vil se på) også har jeg cs:s og der må jeg redigere mye. Sorry, men jeg kjønte ikke hva du mente med de ordene ? Jeg elsker euro truck simulator. Go for it! Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 ja men reisene tar jo fort en time per gang da? Isåfall vet du om et recorder program jeg kan bruke der? (gratis) Jeg elsker euro truck simulator. Go for it! Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 ja men reisene tar jo fort en time per gang da? Isåfall vet du om et recorder program jeg kan bruke der? (gratis) Jeg bruker fraps. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg bruker fraps. Aldri brukt det til filming før, (viste ikke at det gikk) filmer det i 1080p da? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Aldri brukt det til filming før, (viste ikke at det gikk) filmer det i 1080p da? Jeg har brukt fraps til filming i oppløsning 5760x1080 uten problemer, så tror ikke du skal bekymre deg over det.. Men gratisversjonen kan vel kunn filme i 30 sekunder eller noe? Anbefaler at du kjøper det da det ikke koster så mye.. En god invistering Tar opptak ukomprimert, så bør ha en god del diskplass ledig. Bør heller ikke spille fra samme hdd som du tar opptak på. Endret 30. april 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har brukt fraps til filming i oppløsning 5760x1080 uten problemer, så tror ikke du skal bekymre deg over det.. Men gratisversjonen kan vel kunn filme i 30 sekunder eller noe? Anbefaler at du kjøper det da det ikke koster så mye.. En god invistering Tar opptak ukomprimert, så bør ha en god del diskplass ledig. Bør heller ikke spille fra samme hdd som du tar opptak på. Det er 30 minutter, ikke sekunder. Jeg har ikke recordet så mye med det, men jeg merket at de få snuttene jeg recordet var store. Noen GB hver av dem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det er 30 minutter, ikke sekunder. Jeg har ikke recordet så mye med det, men jeg merket at de få snuttene jeg recordet var store. Noen GB hver av dem. 30 minutter? Det har jeg liten tro på, så fremt de ikke har endret dette i en av de siste versjonene da. Ganske sikker på at det var rundt 30 sekunder før.. 30min høres veldig mye ut. 30min burde jo være nok for de fleste når de kan bare "avbryte\starte" i samme sekund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå