Ueland Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Simulerte flyulykke En 19 åring fra Bergen lurte alle og fikk igang en stor redningsaksjon utenfor kysten av Rogaland. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 ganske sykt egentlig, han fikk vel litt problemer! men microsoft kan fly, selv om det er det eneste! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 han burde fått en ommgang med god gammeldags juling . (men det var litt morrsomt) Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Han begynner vel å få litt problemer etterhvert nå (han burde det ihvertfall). Ganske morro å lese om men når jeg tenker på at det er skattepengene våres han bruker er det ikke så morro (hva de hade brukt disse pengene til ellers kan man jo alltids spørre seg ) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Det har kommet frem at prislappen for "leken" ble på et 6 sifret beløp, og pga dette har Hovedredningssentralen annmeldt forholdet og krever kompensasjon. Skulle bare mangle. :wink: Lenke til kommentar
ripset Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg oppfatter denne mannen/gutten som totalt idiot. Tenk om det hadde skjedd en virkelig ulykke mens redningssentralen var opptatt, og menneskeliv hadde gått til spille. Igjen TOTALT IDIOT. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg oppfatter denne mannen/gutten som totalt idiot. Tenk om det hadde skjedd en virkelig ulykke mens redningssentralen var opptatt, og menneskeliv hadde gått til spille. Igjen TOTALT IDIOT. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Føkkings tulling! Noen bør få seg et liv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå