Rambjoer Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei lurer på om det er noen måte og få ned prisen på dette oppsettet uten og miste kvalitet eller ytelse,samt muligheter. Handler på dustin.no og bruker bedrift delen. Har tastatur og mus fra før. Håper på raske svar Lenke til kommentar
Rambjoer Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 ser at d14 er 2011 men endrer det Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei lurer på om det er noen måte og få ned prisen på dette oppsettet uten og miste kvalitet eller ytelse,samt muligheter. Handler på dustin.no og bruker bedrift delen. Har tastatur og mus fra før. Håper på raske svar bare et spørsmål som ikke har noe med dette å gjøre. Får du mer rabatt ved å handle på bedrift??? Lenke til kommentar
Pinkbean Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er det mulig å handle på bedritftsdelen uten å ha en bedrift? Var jo mye som var billigere der Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skjermen er totalt forferdelig. Har du ikke rå til ordentlig skjerm så ville jeg latt vær å kjøpe Titan, men det er nå min mening Lenke til kommentar
C64C Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Artig tråd! Har selv tenkt på å sette opp et oppsett med Titan på lavest mulig budsjett. Bedrifter har inngående og utgående moms, så prisene du ser er uten mva og man får redusert garanti. Endret 7. april 2013 av C64C Lenke til kommentar
Pinkbean Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Da ble det plutselig ikke så billig allikevel haha Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du mangler PSU. Til ditt bruk anbefaler jeg AX760i. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg satte opp en PC for deg for nesten ett helt år siden, enda ikke fått kjøpt? :S Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Ironisk at folk vil kjøpe et av de dyreste skjermkortene som finnes, for å så spare på hver krone for å kombinere den med den billigste dritt skjermen på markedet. Du kjøper ikke en ferrari hvis du ikke har råd til å sette dekk på bilen etterpå for å si det sånn.. Endret 7. april 2013 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Overskriften tar glatt prisen for denne ukas største selvmotsetning. Artig. Endret 7. april 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ironisk at folk vil kjøpe et av de dyreste skjermkortene som finnes, for å så spare på hver krone for å kombinere den med den billigste dritt skjermen på markedet. Du kjøper ikke en ferrari hvis du ikke har råd til å sette dekk på bilen etterpå for å si det sånn.. hva er best:-Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm eller -Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort eller -grei skjerm med greit skjermkort personlig hadde jeg tatt nummer 2 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 hvorfor ikke kjøpe 7970 ghz og bruke mer på pc, og etter 2 år kjøpe ett 7970ghz til Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Overskriften tar glatt prisen for denne ukas største selvmotsetning. Artig. det er gøy da, hvis skjermkortet er halve pc-en Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 hva er best: -Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm eller -Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort eller -grei skjerm med greit skjermkort personlig hadde jeg tatt nummer 2 Kommer helt an på hva slags type "bra skjerm" du mener. Et dårlig skjermkort vil jo ikke få fargene på skjermen til å bli elendige, ei heller vil skjermkortet gå noe utover responstid og inputlag i skjermen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) hva er best: -Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm eller -Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort eller -grei skjerm med greit skjermkort personlig hadde jeg tatt nummer 2 Nå er ikkje den skjermen EPIC dårlig for å si det slik. For et par år siden ville de fleste lagt seg på knær for å få den skjermen. Ytelse først , så skjerm Bare for at skjermen koster 1100kr, så betyr det heller ikkje at den er elendig. Er sikker på at mange noobs her ikkje ville ha sett forskjell på denne og en benq til 1500kr, noe som er grei pris på en god 24" lcd 60hz skjerm Endret 7. april 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nå er ikkje den skjermen EPIC dårlig for å si det slik. For et par år siden ville de fleste lagt seg på knær for å få den skjermen. Ytelse først , så skjerm Bare for at skjermen koster 1100kr, så betyr det heller ikkje at den er elendig. Er sikker på at mange noobs her ikkje ville ha sett forskjell på denne og en benq til 1500kr, noe som er grei pris på en god 24" lcd 60hz skjerm jeg skulle bare legge frem et poeng for MrLG, jeg har ikke noe imot den skjermen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) hva er best: -Dritt-skjermkort på vanvittig bra skjerm eller -Drittskjerm med vannvittig bra skjermkort eller -grei skjerm med greit skjermkort personlig hadde jeg tatt nummer 2 jeg skulle bare legge frem et poeng for MrLG, jeg har ikke noe imot den skjermen Hva med god skjerm og et godt skjermkort? En 120hz skjerm bør være et must for et slikt kort, ellers ser jeg nesten ikke vitsen. Endret 7. april 2013 av MrLG Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva med god skjerm og et godt skjermkort? En 120hz skjerm bør være et must for et slikt kort, ellers ser jeg nesten ikke vitsen. det er dyrere. Også er det mange som mener som Nizzen sier "ytelse først, så skjerm" Lenke til kommentar
eirikheggelund Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Du mangler PSU. Til ditt bruk anbefaler jeg AX760i. Eller bare gå for en AX760. Man sparer en del kroner på det. Corsair Link er noe tull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå