ApeBapsen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som tittlen sier, er Razer deathadder 2013 vært kjøpet? Vet dere også om noen steder man kan prøve ut den (Olso), eller en butikk som lar deg returnere den etter at man fant ut at den ikke passet? Lenke til kommentar
axao Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg er i alle fall meget fornøyd med min Razer Deathadder Respawn mus som jeg har hatt i 2 år nå. Om jeg måtte kjøpt meg ny mus nå hadde jeg mest sannsynlig gått for Razer Deathadder 2013. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hadde respawn versjonen, kjøpte 2013 versjonen med en gang Dustin fikk den på bestillings lista. Svært fornøyd med den nye sensoren og gummi grepet på begge sider, der jeg hviler tommel og lillefingen min. Hos Digitalimpuls (møllergata) hvis de har den inne, kan man i allefall få lagt hånda si på musene til razor i eska for å se om størrelsen passer. Og kanskje har de noen tidligere versjoner stående på benkene i butikken. Størrelsen på deathadder versjonen er lik. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Man kan sende den tilbake på netonnet. Er det en grei mus til å spille fps samt minecraft? Driver ikke med MMO, men hørt den er best til det Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Skjønner ikke hvorfor den skulle være så bra til mmo, er jo helt vanlig 5 knapps mus med hjul. Foretrekker Naga til mmo. Til FPS og ting man trenger presisjon til er den veldig bra. Kan jo justere fra 100 - 6400 dps, med 100 i slengen på 5 stages som kan settes, pluss litt macro støtte. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Heh, har lenge vurdert å kjøpe den, men i dag oppdaget jeg at logitech har kommet med en ny G-serie. Skal se litt på de først! Uansett, tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hadde Deathadder respawnen i ca 6mnd. Funka ikke til mye, forferdelig scrollhjul, Razers skytjeneste for software er crap, likte ikke helt grepet... Denne er nå på jobben som kontormus, da jeg ikke fant den egnet til noe spill. Ble byttet ut med Corsair M65 som er en av de beste musene jeg har prøvd Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 ^ Etter Synapse 2 kom ble softwaren mye bedre. Synapse 1.0 var skrot. Personlig passer ikke helt Deathadder i hånden min, men jeg har kompiser som liker den musa veldig godt. Det beste er om du kunne testet den i en butikk eller noe før du kjøper den og føle hvordan den ligger i hånda di. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Har prøvd den litt, men den virker litt "oppblåst" i hånda. Sier litt mot meg selv der, men er også veldig åpen for Logitech muser. Det er så utrolig mange å velge mellom, og alle har sine fordeler og ulemper.. Man må vel bare hoppe ut i det, å kjøpe en mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå