MariusJS Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som tittelen sier, så sliter jeg med en High pitched noise (kan ikke finne et norsk ord for det ) Noen som kan hjelpe meg? HW: LD Cooling PC-V8 Intel i5 2500K @4,6GHz HIS Radeon HD7970 Corsair AX850W 16gb Corsair LP Asus Z77-V-Deluxe Intel 520 240GB 2TB HDD Custom Vannkjøling Det er ikke: GPU Pumpe Vifter Prøvde å filme, lyden ligger i bakgrunnen, men det er mye støy Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er nok inni hodet ditt. Hører bare viftestøy på filmen ihvertfall. Lenke til kommentar
Fossin Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jo jeg hører den høyfrekvente pipelyden, som jeg ville kalt det. Sånn irriterende pipelyd som kommer fra gamle bilderørs-TV-skjermer. De eneste ting jeg har hørt om som "pleier" å lage noe liknende er coil whine fra strømforskyning eller skjermkort. Selv har jeg heftig coil whine fra min strømforskyning, men det er en ganske annen lyd som varierer i styrke og frekvens med hva som foregår på skjermen. Det kan ikke være de lysrørene du har i bunnen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Det startet før LED lysene, så det er nok PSUen Edit: Tusen takk for hjelpen Endret 7. april 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Høres ut som et eller annet skraper, kan hende det er et dårlig lager på en vifte? Eller er du sikker på at det er PSUen? Endret 7. april 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Det kommer fra bunnen, og jeg har prøvd å koble ut viftene Coil whine, er også tydeligvis et "vanlig" PSU problem Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Prøv å jump - start psuen Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dersom ikke maskinen er koplet i en jordet stikk kontakt kan dette også påvirke slikt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Prøv å jump - start psuen Skal teste det Dersom ikke maskinen er koplet i en jordet stikk kontakt kan dette også påvirke slikt. Den er det Lenke til kommentar
Valiient Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Var det psuen som lagde lyden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå