Gå til innhold

ops..formaterte feil disk..

smiled

Anbefalte innlegg

Jeg klarte i nattens mulm og mørke og formatere en 100 gb disk, stede for den 10 gb disken jeg skulle formatere.

Dataen jeg hadde på 100 gb, må jeg få lurt frem igjen. Jeg har prøvd GetDataBack for NTFS, den finner filene men kan desverre ikke gjenopprette disse.

Er det noen som vet om disk recovery program som er freeware? Eller et som er demo som funker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testet mye rart på den fronten, siden jeg jobber en del med det. og jeg vet ikke om noe gratisprogram som er noe skikkeli tess.

jeg har lisensiert 'easy recovery', siden dette er det som jeg synes fungerer best. Anbefaler å kjøpe det hvis dataene var verdifulle.

håper dette hjelper litt.

Lenke til kommentar

Det programmet jeg har hatt mest suksess med i slike tilfeller er R-studio For NTFS. Når en harddisk har blitt formatert er det 99% sikkert at R-Studio finner det igjen (bare du ikke har skrevet over med ny data!). Hatt mange gode øyeblikk med det programmet, og ikke minst, lettelser!

Det som er dumt med Demoversjonen av R-studio er at den bare gjennomretter filer som er på under 64 KB :(

Lenke til kommentar

GetDataBack løser biffen!

Har gjort det samme og prøvd 4-5 andre progs uten resultat.

Last ned gratis fra http://www.runtime.org/

Da kan du sjekke om programmet klarer jobben.

PS! Programmet leser kun fra disken og krever derfor at du kan kopiere ut det du har mistet til en ny disk. Hvis du vil kopiere ut filene krever programmet lisens som koster (maks :wink: ) 79$.

Men du kan åpne filene. F.eks kan du åpne en fil i et program og deretter lagre den derfra. Greit for kritiske filer, men slitsomt i lengden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...