Satyrion Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hva scorer din telefon? bildet er ifra min Galaxy Grand stock rom og clocks. UPDATE: Kom ny patch i dag som fikser random kræsjing og mangel på at du ikke får se poengsum. Nå fungerer også Device Channel systemet som det skal å det har fått en søke funksjon. Endret 11. april 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hadde vel 3350 i score med min Note2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Får bare en svart skjerm etter testene på min Nexus 4. Ser at flere plages med dette så venter på bugfix først. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 skal teste den på min SII som er underclocka Det blir nok ingen høydare kan jeg tenke meg O.o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Stock Xperia Z. Pakket ut av eska i går, og er ekstremt fornøyd med telefonen i helhet. Endret 7. april 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Stock Xperia Z. Pakket ut av eska i går, og er ekstremt fornøyd. Det var en ganske høy score. Synes det er litt rart at Note2 scorer så lavt på denne testen med tanke på hvor kraftig den egentlig er. Men, men Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 It's almost over 9000! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 da var testen tatt... og det ble som forventet Ser det ligger et resultat på en S4 på over 10k O.o Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Det var en ganske høy score. Synes det er litt rart at Note2 scorer så lavt på denne testen med tanke på hvor kraftig den egentlig er. Men, men Det er pga note 2 har en dårlig GPU. Du vil se den score bra på CPU men veldig dårlig på GPU delen. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Det er pga note 2 har en dårlig GPU. Du vil se den score bra på CPU men veldig dårlig på GPU delen. Mobilen er vel kliss like en S3, bortsett fra høyere klokk på prosessor (S3 1,4Ghz - Note2 1,6Ghz) og dobbelt så mye mer ram (S3 1GB - Note2 2GB). Altså er den kraftigere enn S3, og S3 er en ganske så kraftig telefon. Scorer blant annet 7050 i Quandrant standard (uten overclock), noe som er litt under det Xperia Z scorer, så tviler sterkt på at denne 3DMarken er skikkelig optimalisert for Note2!? Endret 7. april 2013 av San22_ Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Mobilen er vel kliss like en S3, bortsett fra høyere klokk på prosessor (S3 1,4Ghz - Note2 1,6Ghz) og dobbelt så mye mer ram (S3 1GB - Note2 2GB). Altså er den kraftigere enn S3, og S3 er en ganske så kraftig telefon. S3 bruker adreno 225 GPU mens note 2 bruker mali400 som er mye tregere så de er ikke like. Den har mye lavere vertex processing power. Endret 7. april 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Mobilen er vel kliss like en S3, bortsett fra høyere klokk på prosessor (S3 1,4Ghz - Note2 1,6Ghz) og dobbelt så mye mer ram (S3 1GB - Note2 2GB). Altså er den kraftigere enn S3, og S3 er en ganske så kraftig telefon. Scorer blant annet 7050 i Quandrant standard (uten overclock), noe som er litt under det Xperia Z scorer, så tviler sterkt på at denne 3DMarken er skikkelig optimalisert for Note2!? Som sagt den scorer meget bra på tester som krever mye CPU kraft men svikter hardt når det kommer til GPU. Det er uansett en veldig rask telefon men er ikke optimal for tunge 3d spill. Endret 7. april 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som sagt den scorer meget bra på tester som krever mye CPU kraft men svikter hardt når det kommer til GPU. Det er uansett en veldig rask telefon men er ikke optimal for tunge 3d spill. Som sagt den scorer meget bra på tester som krever mye CPU kraft men svikter hardt når det kommer til GPU. Det er uansett en veldig rask telefon men er ikke optimal for tunge 3d spill. trodde den og S3 var ellers helt like, my bad Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 fikk bare 3724 på min Htc One X. Synes det var litt lavt. På quadrant standard får jeg ca 6700. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 trodde den og S3 var ellers helt like, my bad Om du sjekker physics score som er CPU score vil du se at din telefon scorer like bra som de nyeste topp modellene rundt 9000 kanskje mer, men på grafikk scoret vil du se den scorer veldig dårlig. Derfor får den så lav total score i 3dmark Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det står at jeg har 1.4 Ghz prossesor men htc one x har vell 1.5? Er mobilene min underklocka? Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) fikk bare 3724 på min Htc One X. Synes det var litt lavt. På quadrant standard får jeg ca 6700. Quadrant å 3d mark har ikke noe å gjøre med hverandre score messing. Igjen er det GPU som henger igjen. Du vil også se at din CPU physics score vil være ganske høy 6-7k mens grafikk scoren er ganske lav. Grunnen til dette er fordi selskaper presser store prosessorer inn i telefonene så de skal se bra ut på papiret men ofte har de en mye svakere GPU Det står at jeg har 1.4 Ghz prossesor men htc one x har vell 1.5? Er mobilene min underklocka? Hvordan fikser jeg det? Nei one X har originalt 1,4ghz Endret 7. april 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Quadrant å 3d mark har ikke noe å gjøre med hverandre score messing. Igjen er det GPU som henger igjen. Du vil også se at din CPU physics score vil være ganske høy 6-7k mens grafikk scoren er ganske lav. Grunnen til dette er fordi selskaper presser store prosessorer inn i telefonene så de skal se bra ut på papiret men ofte har de en mye svakere GPU Nei one X har originalt 1,4ghz Det står i amobils test at den har 1,5 Ghz http://www.amobil.no/artikler/htc-one-x/108069/2 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Det står i amobils test at den har 1,5 Ghz http://www.amobil.no/artikler/htc-one-x/108069/2 Ja så det, mens 3dmark rapporter at den har 1,4. Kanskje det har noe med OS firmware å gjøre ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå