MariusW2208 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hallo! Skal snart søke til en videre utdanning. Jeg vurderer BI's bachelor i økonomi og forretningsjus. Regner med at jobbmulighetene med dette studiet i lomme + en eventuell master i finans burde stille meg godt på arbeidsmarkedet? Men jeg er allikevel litt i tvil. Er det noen her som har tatt dette studiet? Hvordan synes du det gikk? Fikk du jobb raskt? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvorfor velge en bachelor i økonomi og forretningsjus, dersom du vil ta en master i finans? Lenke til kommentar
MariusW2208 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 3 år øk. og jus + 2 år finansiell øk.? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Spørsmålet var hvorfor. Hvorfor ikke studere økonomi uten jus på bachelornivå? Hva skal du med jussen? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som Herr Brun sier, spørsmålet var hvorfor du ikke velger en bachelor i økonomi og administrasjon eller finans til å begynne med. Ettersom det vil gi deg et bedre grunnlag for en master i finans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå