Torstein2k Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe ny bærbar pc og har tenkt å bruke max 5000 kr. Jeg har ikke spesielt store krav da jeg spiller lite og ikke driver med spesielt mye programmering eller redigering. Samtidig ønsker jeg en god pc som jeg kan ha noen år. Eneste jeg ønsker er en pc med windows 7 og helst en skjerm på rundt 15 tommer. Harddisk har ingen behov da jeg har tenkt å kjøpe en SSD istedenfor. Den skal stort sett brukes hjemme og har da ingen krav til batteritid. Takker for svar! Endret 7. april 2013 av Torstein2k Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Noen spesiell grunn til at du vil ha WIndows 7? Det er W8 som gjelder nå på nye bærbare. Har det selv på min hjemme, og er happy. http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Denne er helt straight. Godt tastatur med bra kvalitetsfølelse, noe jeg mener er viktig. Minus er lav oppløsning i 1366x768, men for under 5K så er det rimelig standard. Superlett å operere på den også, så å erstatte med SSD disk er lett. Endret 7. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det begynner å bli langt mellom PC'er som leveres med Windows 7, men her er en http://www.dustinhome.no/product/5010665923/toshiba-satellite-pro-c850-14k-ci5-2-5-4gb-750-15-6-w7p/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Let etter en PC med i5-3xxxM i5-3xxxU er mindre kraftig, og er for Ultrabooks (Tynne bærbare ) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Hvorfor har du bestemt deg for en i5? Både i3 og i5 er dobbeltkjerner, og det er ingen enorme ytelseshopp å snakke om - i opplevd ytelse vel å merke. Den dagen evt i3 CPu'en føles utdatert, så ville en i5 også gjort det. Det man bør priotere dog for å ha en laptop en stund, er kvalitet på materialer som er brukt, godt keybord, kjøling etc. Just my 2 cents. Endret 7. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå