nipsen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Noen som har spilt dette? http://www.krillbite.com/theplan/ Krillbite kommer ut med det.. snodig halvgrammatiske Among The Sleep om ikke så lenge. Men ga ut The Plan gratis i mellomtiden. Som en slags reklame? I alle fall, ganske vellykket, synes jeg Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har "spilt" det ja, aldri runna ett spill så sjapt noen gang hehe. Alt i alt veldig behagelige 5 minutter Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Vakker og besnærende opplevelse, om enn litt kortvarig. Nesten synd det kun tar noen få minutter, men wow-opplevelsen på slutten var verdt det. Ambient-musikken passer perfekt for temaet, og det visuelle er en fryd for øyet. Nå ble jeg litt nysgjerrig på "Among the Sleep", og jeg antar det muligens var noe av poenget med denne lille perlen. Tror jeg like godt kan føye det til på handlelisten for når det blir utgitt. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Among the Sleep så meget interresant ut. Må prøves ut! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Hold på å le meg ihjel når Mor Åses Død begynte. Men var en del forskjellige følelser her. Liker definitivt måten de tenker på med innlevelse i forhold til forskjellige synspunkter, og hvordan det går an å "hjelpe" den som spiller til å tenke seg inn i skjermen, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå