Svein61 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei Dere, Under installeringen av OS fikk jeg usannsynlig mye krasj/BSoD. Etter installering fikk jeg og hyppige BSoD men dette ga seg etter en hel del driver/windows-update og maskinen er stabilt nå i en uke. Jeg synes det er ille varslende når en windows installasjon ikke går rett gjennom uten problem. Er dette nå trolig en frisk installasjon eller bør jeg prøve å kjøre en ny installasjon for å ha et OS som fungerer som det skall? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Høres ut som noe er sikkelig feil hos deg. Normaltsett burde ny installasjon være langt mindre problem enn dette, prøv å ta full formattering eventuelt bytt SSD disk sanforce har lenge vært et stort problem om du har noe annet å prøve ville jeg prøvd det. Har du overklokket eller er det mye støv? Kan jo også være det, men om det hjelper med windows update høres det heller ut som driverproblemer eller temlig dårlig installasjons medium. Lenke til kommentar
Svein61 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Ok, takker, da føler jeg meg trygg på at denne Windows installasjonen ikke er noe å satse på og at det trolig må være en HW-feil som ligger bak. Jeg er rådvill på hva jeg skal gjøre maskinen er fra juni 2011 og har allerede to SSD krasj. Viser og til en tråd jeg startet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1497691 5% sjanse for windows feil, 5% sjanse for SSD feil så jeg fortsetter dette problemet på «maskinen fungerer ikke forumet» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå