akk33 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg partisjonerte opp hden 40 gigan min til en på 1,98 giga..En på 27,2 Og en På 8,0 giga..Før hadde jeg den på 27 og den på 8.0 ilag..men jeg har lyst og få den partisjonen på 27,2 og den på 8,0 til en partisjon igjen.hva skal jeg gjør for og partisjonere dem sammen igjen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 bruke partition magic eller partition expert med forsiktighet, vet ikke om det finnes freeware alternativer som er så enkle i bruk som de programmene jeg nevner ovenfor Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Slikt har jeg gjort før med programmet Partition Magic. Programmet kan gjøre mye rart med partisjoner og filsystem. Men mange på forumet her har også hatt dårlige erfaringer med programmet, så det er ikke garantert at ditt tilfelle vil fungere. Lenke til kommentar
akk33 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Har prøvd litt me partition magic har hatt litt rot me partisjonene fra før av der....men jeg har ikke partisjonert sammen noen partisjoner før.Kunne du ha forklart litt nærmere hvordan jeg skal gå fram? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Men mange på forumet her har også hatt dårlige erfaringer med programmet sist mistet jeg 90 gb mp3 pga. dårlig firewire-kobling via pcmcia + partition magic (heldigvis hadde jeg dobbel backup på pcen til mor og bror ) har hatt flere krasj med partition magic, en del av disse skyldes trolig, kjøring av programmer i bakgrunnen og å gjøre for mye på en gang i partition.m. det anbefalles f.eks. ikke å kopiere ting mellom partisjoner mens programmet jobber, jeg blir bare litt for ivrig mulittasker av og til svar: bruk merge partition, velg de partisjonene du skal koble sammen igjen, bruk gjerne recommended innstillingene som kommer opp, og la den jobbe i fred, det tar litt tid hvis du har fulle partisjoner. Lenke til kommentar
akk33 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Det gikk bra det..=) Fikk partisjonert dem sammen igjen.Takk for hjelpen. Men jeg lurer på om hvordan jeg kan sjekke hvor stor hardisk ett hovedkort kan tåle. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 f.eks. bios-historikk på hovedkort-produsentens nettsider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå