Gå til innhold

Halv pris på ALLE konsollspill, inkludert forhåndsbestillinger - elkjop.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som man får noen kode nå for å benytte nett butikken til Elkjøp. Når jeg logger meg inn hos norgesenergi står det bare at jeg kan henvende meg til betjeningen i butikk. Når jeg sjekker tilbudet hos Lefdal, står der en kode jeg kan benytte til kjøp av grill tilbehør...

 

Ok, hvordan får man benyttet tilbudet på forhåndbestillinger da,

er det mulig å forhåndbestille i fysisk butikk?

Lenke til kommentar

Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no

Lenke til kommentar

Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no

 

Enig, har vært dårlig med gode tilbud på spill i det siste. Husker høsten 2011, da var det haugevis med topp titler til 349,-. Begynner å bli en stund siden jeg har sett spill til den prisen derfra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...