Okapi Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Kan man ordne en kundekonto hos Norgesenergi uten å faktisk tegne et abonnement? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 14 dagers angrefrist LOL Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ser ikke ut som man får noen kode nå for å benytte nett butikken til Elkjøp. Når jeg logger meg inn hos norgesenergi står det bare at jeg kan henvende meg til betjeningen i butikk. Når jeg sjekker tilbudet hos Lefdal, står der en kode jeg kan benytte til kjøp av grill tilbehør... Ok, hvordan får man benyttet tilbudet på forhåndbestillinger da, er det mulig å forhåndbestille i fysisk butikk? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 For at denne kampanjen skal kunne benyttes på elkjop.no så bestilles spillene du ønsker til fullpris. Kontakt så vårt kundesenter på 81532000, eller [email protected] med ditt ordre nr og siste kopi av faktura fra Norgesenergi i ditt navn. 50% vil så bli trukket fra din kjøpssum. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ser ut som om noen har innsett at de gikk på en smell gitt Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 må vel være noen her som er NE kunder? Som faktisk kan gi et par ekte koder ut:D? Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Som Konamixx skrev finnes det ingen kode lenger. Man må bestille til fullpris så maile en kopi av siste faktura fra Norges Energi i ditt navn til Elkjøp. Bajs så tungvindt det pluteselig ble Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Flotters! Da har jeg god tid på å bestemme meg for hvilke titler jeg skaffer meg! Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 da har spillene mine blitt sendt Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Da kom Trials Evolution Gold Edition til meg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Sto at Ni No Kuni skulle sendes ut den 15, men nå var den jaggu meg i postkassa. Og jeg som skal være borte i helga Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Fikk varsel om at det var sendt i går. Fint at de gjør konservative leveringsdatoer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Er haugevis av tilbud overalt ellers uansett, så det går greit for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Sant det, spesielt hvis du venter noen få måneder på alt annet enn Call of Duty. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Virker ikke som det kommer noe billige spill på prispresseren til Elkjøp i nærmest framtid. Synes de har vært veldig slappe, og hvis så mange har brukt den koden i førsteinnlegget til muligheten rant ut så vet jeg ikke om spill kommer så fort tilbake på disse helge-dealene til Elkjop.no Enig, har vært dårlig med gode tilbud på spill i det siste. Husker høsten 2011, da var det haugevis med topp titler til 349,-. Begynner å bli en stund siden jeg har sett spill til den prisen derfra. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Til alle som ser fremtidige tilbud/rabattkoder fra Norges Energi så binder du deg til de om du benytter denne koden på Elkjøp, med mindre du allerede er kunde da. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei. Det har de ikke anledning til å gjøre. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det hadde isåfall vært ganske skandaløst. Ingen kan upåvitende/ufrivillig bindes til et kraftselskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå