Filmvenn Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tror det er vanlig at det står sånn helt til det sendes ut fra lager. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Mitt spill ble sendt idag Ikke fått noen kvittering på kjøp enda..betalte med Visa. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 jeg har fått ordrebekreftelse, hvis det er det samme som kvittering? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Mitt spill ble sendt idag Ikke fått noen kvittering på kjøp enda..betalte med Visa. Hvilket spill var det de har sendt? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg slengte inn en ordre på Trials Evolution og Castlevania i går, og den står som "sendt" nå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så den koden vi skrev inn fungerer? Jeg får ikke sjekket det fordi alle spillene mine er kommende spill Skal faktisk la dem to andre orderene på Last Of Us og Rayman Legends stå, kan jo selge dem videre med fortjeneste! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Bestilte Ni No Kuni som de ikke får inn igjen før om en uke og The Last of Us, men regner med at det går uten problemer. De pleier ikke å bry seg når det er såpass billige varer. De feilpriset FIFA 13 og husker jeg, så jeg forhåndsbestilte det selvsagt og det var i postkassa et par dager før release det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Koden fungerer ihvertfall ikke her. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Var og hentet ut mine 3 Wii-spill på Collect@Store i sted. Ingen spørsmål, ingen problemer - 500 kroner spart Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tilbudet skal vel gjelde i fysiske butikker også? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvilket spill var det de har sendt? Monster Hunter 3 til Wii U...249kr ink frakt...fin fin pris det! Fikk akkurat kvittering på kjøpet også. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tilbudet skal vel gjelde i fysiske butikker også? Eller tar jeg feil? "Dersom du ønsker å bruke rabatten i butikk kan du henvende deg til betjeningen. Dersom du ønsker å bruke rabatten på elkjøp.no så kan du logge deg inn på Min Side for å få oppgitt rabattkoden." Det står ikke noe om at man må ha med bevis på at man er NorgesEnergi-kunde, derfor burde jo Elkjøp ha en måte å finne ut av det på, og derfor synes jeg også det er rart at man kunne bruke koden på elkjop.no uten å være kunde og uten at Elkjøp har noe system på det for å luke ut. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sluttet å funke i går kveld, Freestyle199. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 ok, litt for sent ute da men men Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ser ikke ut som man får noen kode nå for å benytte nett butikken til Elkjøp. Når jeg logger meg inn hos norgesenergi står det bare at jeg kan henvende meg til betjeningen i butikk. Når jeg sjekker tilbudet hos Lefdal, står der en kode jeg kan benytte til kjøp av grill tilbehør... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så hva skjer med de som faktisk er medlem av Norges Energi? Får de ikke bruke dette tilbudet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så hva skjer med de som faktisk er medlem av Norges Energi? Får de ikke bruke dette tilbudet? De må vel henvende seg til betjeningen i butikk da, som fyren over deg skrev. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dem som er medlem må logge seg inn på Norges Energi sine sider og få en kode der. Dem har nok forandret koden. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det var da som faen. Sugen på et par spill til en billig penge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå