Zahl Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Merkelig, det funker ikke for meg (Sly Cooper: Thieves in Time [PS3])... Først kunne jeg skrive inn koden, og jeg aktiverte den, men etter jeg logga innn, sto det at jeg ikke oppfylte kriteriene for bruk av koden... Logget ut og inn, og nå står det: Rabattkoden 'NESPILL' er ikke en gyldig rabattkode... Ser ikke ut til at koden fungerer lenger Akkurat samme skjedde her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Takk trådstarter, Last of Us og GTA V forhåndsbestilt Edit: Og Dragon's Dogma og exp til det :) Dragon's Dogma: Dark Arisen da eller? Tilgjengelig for 109 nok med den koden. Elkjøp har sikkert sperret koden nå, kommer jo til å bli kaos med å kunne etterfylle alle forhåndsbestillingene. Endret 7. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Søren! Glemte ut denne tab-en.. Jaja da ble jeg for sen likevel. Uansett på siden til elkjøp står det til og med: Del dette med venner og kjente! http://www.elkjop.no/cms/s-Sx2sGQVpfl0AAAEz_rETNkrF/50-rabatt-pa-alle-spill-i-hele-april?scid=INT_LINK_NORGESENERGI_EKSISTERENDEKUNDER-13 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Forhåpentligvis får de som rakk å benytte tilbudet spillene til halv pris. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Funker ikke koden lenger? fikk GTA 5 og The Last of Us. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Rakk ikke å kjøpe. Det er vel uansett bare å logge inn og få en ny kode. Det står jo hele April. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Rakk ikke å kjøpe. Det er vel uansett bare å logge inn og få en ny kode. Det står jo hele April. Forklar Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Dragon's Dogma: Dark Arisen da eller? Tilgjengelig for 109 nok med den koden. Ja, har hørt mye bra om Dragon's Dogma, så håper at det er bra. Tok Dark Arisen med som en "bonus" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ja, har hørt mye bra om Dragon's Dogma, så håper at det er bra. Tok Dark Arisen med som en "bonus" Arisen er vel hele spillet pluss litt ekstra? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er det? Gikk inn på den, men trodde det kun var en expansion så jeg droppa det. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Arisen er vel hele spillet pluss litt ekstra? Ser sånn ut ja! Takk! Var ikke klar over det. Hentet fra wikia: Dragon's Dogma: Dark Arisen is an upcoming re-release of the original game containing new content to be released by Capcom in 2013. The game was revealed at the 2012 Tokyo Game Show. This release contains the full original Dragon's Dogma game, but with additions such as new enemies, quests, locations, character customization and weapons and armor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Er det? Gikk inn på den, men trodde det kun var en expansion så jeg droppa det. Ja. http://m.gamer.no/artikler/139944/sniktitt-dragons-dogma-dark-arizen Med tanke på prisen på Dragon's Dogma, og DD:DA på elkjop.no, så har de dreti på leggen. Endret 7. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Virker som om flertallet har ødelagt for NE sine kunder i øyebkikket. Får ringe i morgen og høre hva ståa er Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Forhåpentligvis får de som rakk å benytte tilbudet spillene til halv pris. Skal bli grining hvis ikke Fikk rasket til meg Defiance til 176kr, veldig grei pris. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Satt lenge med GTA V (PS3) i kurven, men venter til det kommer til PC. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tja, kan de bevise at alle som bestilte ikke er kunder hos NE? Det blir ihvertfall jævlig mye jobb hvis de individuelt skal finne og kontakte alle som benyttet seg av det tilbudet... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg kjøpte et par nedlastbare titler hos dem med denne rabattkoden. Fikk dem kjapt nok opp på Steam, så lurer på litt på hvordan Elkjøp eventuelt skal retroaktivt kansellere denne ordren. Tviler vel egentlig på at de prøver. Ellers lurer jeg litt på om det hadde gått an å få en offisiell kommentar fra Elkjøp og/eller Norgesenergi på denne saken. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Leveringsstatus: Ordre under behandling. Har ikke bestilt noe fra Elkjøp tidligere, men skulle tro de hadde sendt spillet allerede hvis alt var ok. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Leveringsstatus: Ordre under behandling. Har ikke bestilt noe fra Elkjøp tidligere, men skulle tro de hadde sendt spillet allerede hvis alt var ok. Er vanlig (mener jeg da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå