Gå til innhold

Halv pris på ALLE konsollspill, inkludert forhåndsbestillinger - elkjop.no


Anbefalte innlegg

Har de i det hele tatt lov til å kansellere ordren? Denne tabben er på norgesenergis kappe, ikke på elkjøps - de må jo skjønne at den ikke kan ligge helt åpent og forvente at bare de som er kunder hos dem bruker den.

 

Blir man opplyst om noen betingelser for å bruke koden når man bruker den på nettsiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan Elkjøp kreve full pris uten å gi anledning til å kansellere ordren? Jeg vil tro at alle disse ordrene ikke kommer igjennom, for det ville jo vært fryktelig dumt av Elkjøp å ikke sjekke de som bruker koden opp mot kunder av NorgesEnergi.

Lenke til kommentar

Blir man opplyst om noen betingelser for å bruke koden når man bruker den på nettsiden?

 

Jeg ble ikke det på elkjøps side, nei. Jeg leste til og med igjennom vilkår for kjøp uten at jeg fant noe om rabattkoder der heller. Det står dog noe hos NorgesEnergi, men jeg visste ikke engang at rabattkoden kom derfra :p

 

Og jeg kan bekrefte at koden fortsatt funker på PC-spill, prøvde nå

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Har de i det hele tatt lov til å kansellere ordren? Denne tabben er på norgesenergis kappe, ikke på elkjøps - de må jo skjønne at den ikke kan ligge helt åpent og forvente at bare de som er kunder hos dem bruker den.

 

1: Koden ligger ikke åpent, noen har mest sannsynlig bestemt seg for å dele koden med kompiser, og da har det spredd seg som ild i tørt gress.

 

2: Ligger feilen hos Norges Energi har vel Elkjøp enda større muligheter for å kansellere/kreve full pris, da det ikke er Elkjøp som har dreti på leggen.

Det er jo en avtale som er inngått mellom Elkjøp og Norges Energi for NEs KUNDER, så finner Elkjøp ut av at de som har bestilt med koden ikke er kunder har de all rett til å nekte.

 

Hvordan de skal finne det ut er et annet spørsmål dog.

 

 

Edit:

Så den andre linken nå, ligger koden åpent er det jo idioti.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Koden skulle vært unik for hver enkel kunde hos Norges Energi, ikke det tøvet de har lagt ut!

Det blir spredd fortere ut en vinden vil jeg si. Mange av oss har bestilt og her har enten Norges Energi eller elkjop dritet seg ut :)

 

50% rabatt på alle spill i hele april!

 

Elkjøp og NorgesEnergi har inngått et samarbeid som gir kunder hos NorgesEnergi gode tilbud hos Elkjøp.

I hele april får du 50 % rabatt på alle spill.

Se vårt utvalg: http://www.elkjop.no/catalog/no_spill_konsoll/spill-og-konsoll

Følg instruksene som er gitt av NorgesEnergi så får du riktig pris.

 

Del dette med venner og kjente! <------ Det er dette som har skjedd :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Koden skulle vært unik for hver enkel kunde hos Norges Energi, ikke det tøvet de har lagt ut!

Det blir spredd fortere ut en vinden vil jeg si. Mange av oss har bestilt og her har enten Norges Energi eller elkjop dritet seg ut :)

 

50% rabatt på alle spill i hele april!

 

Elkjøp og NorgesEnergi har inngått et samarbeid som gir kunder hos NorgesEnergi gode tilbud hos Elkjøp.

I hele april får du 50 % rabatt på alle spill.

Se vårt utvalg: http://www.elkjop.no/catalog/no_spill_konsoll/spill-og-konsoll

Følg instruksene som er gitt av NorgesEnergi så får du riktig pris.

 

Del dette med venner og kjente! <------ Det er dette som har skjedd :p

 

Frieri fra NE med andre ord!

Lenke til kommentar

Merkelig, det funker ikke for meg (Sly Cooper: Thieves in Time [PS3])...

 

Først kunne jeg skrive inn koden, og jeg aktiverte den, men etter jeg logga innn, sto det at jeg ikke oppfylte kriteriene for bruk av koden...

 

Logget ut og inn, og nå står det: Rabattkoden 'NESPILL' er ikke en gyldig rabattkode...

 

Ser ikke ut til at koden fungerer lenger :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...