Emil C. Fredhammer Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 På Konsert med Heidi Solheim Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Først må si at du er tydeligvis veldig flink til å gå på konserter, noe jeg selv er veldig dårlig på selv om det er mye jeg liker. Syntes du har fanget enn flott stemning her, litt støy men ikke mer enn mann kan tolerere.Likte dette bildet her. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Stemningsfullt, fine farger. Likte dette. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Ja konsert opplevelser med gode artister annbefales da det gir et fint input i sjelslivet. Takk for kommentar. Støy skyldes høy iso på min etterhvert gamle Nikon D 50,men nytt kamera hus er på trappene til innkjøp. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 En fin neste uke ønskes dere begge! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Farger lys og stemning i bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg