kristinku Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 jeg skal kjøpe (evt leie) ski i helgen. har aldri stått på noe før, og tror ganske sikkert at jeg ikke er noe naturtalent. hva er lettest å stå på? har stått på snowblades en gang før (for 10 år siden) og det gikk veldig bra.. tenkte egentlig å kjøpe carving, men så fant jeg en billig twintip-pakke på finn.. tips?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Som nybyrjar ville eg nok i det minste leigd carving i første omgang. Dei er lettare å kjøre og svinge med. Dersom du vil byrje med litt triksing, hopp og liknande i park, så er twintip å anbefale, men om du aldri har stått før vil du i første omgang konsentrere deg om å få inn teknikk og kunne stå ned bakken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Om du kun skal leie for en dag og to i trekket: gå for carving. Men om du skal kjøpe deg et sett ville jeg gått for twintip. Da kan man eksperimentere med å renne baklengs etc også, noe som gjør det mer spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå