Jentungen2 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Pariserhjulet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Perfect..ikke nødvenig å si mer..stemmer det meste her;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Et flott bilde J 2 og ha en fin søndag ;-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Fargerikt og fint. Likar spesielt versjon 2 godt. Magnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Teknisk utmerket. Veldig flotte farger og et velbalansert lys. Hvet ikke hva lysutglidningen er, men synes denne versjonen er vel så severdig. Mvh Melvin Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Versjon to er et flott bilde av pariserhjulent! Flotte farger, og en får fornemmelsen av fart/bevegelse. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Perfect..ikke nødvenig å si mer..stemmer det meste her;) . Tusen takk, virkelig storartet tilbakemelding jeg fikk her Et flott bilde J 2 og ha en fin søndag ;-) . Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og ha en fortsatt fin søndag til deg også, Leif Fargerikt og fint. Likar spesielt versjon 2 godt. Magnar . Tusen hjertelig takk, V2 er nok min favoritt også Endret 7. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Teknisk utmerket. Veldig flotte farger og et velbalansert lys. Hvet ikke hva lysutglidningen er, men synes denne versjonen er vel så severdig. Mvh Melvin . Tusen takk for den hyggelige kommentaren, ikke helt sikker på dette med lysutglidningen jeg heller, selv om jeg har gjort meg noen tanker, men artig at du liker bildet mitt Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Versjon to er et flott bilde av pariserhjulent! Flotte farger, og en får fornemmelsen av fart/bevegelse. .. Tusen takk for hyggelig kommentar, som nevnt tidligere så heller nok også jeg mot å like V2 best, som du sier, mer fart her Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Meget fint og klare bilder,topp fanget av alle lysnyangsene/fargene, godt valg av komp og vinkel i bildene. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skarpt og flott og med nydelige farger. flott nattbilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Glemte jammen v2..den var råflott i sin bevegelse...dette har du fått dreisen på Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Skarpt og flott og med nydelige farger. flott nattbilde!!Hilsen Tove Tusen takk for det, Ovidia2, hyggelig å høre Endret 8. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Glemte jammen v2..den var råflott i sin bevegelse...dette har du fått dreisen på . Hehe, takk, takk, jentungene var på fotosafari en sen kveldstime på tivoliet i byen og leika seg litt med lukkertid :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Meget fint og klare bilder,topp fanget av alle lysnyangsene/fargene,godt valg av komp og vinkel i bildene. . Tusen takk for tilbakemeldingen Tor Endret 8. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Glemte jammen v2..den var råflott i sin bevegelse...dette har du fått dreisen på .Hehe, takk, takk, jentungene var på fotosafari en sen kveldstime på tivoliet i byen og leika seg litt med lukkertid :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg