Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i ny skjerm til den bærbare?

leirpytt

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en packard bell igo 5041 (tror den het 5041), som fungerte greit, men skjermen er smadret. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik defekt maskin med ok skjerm, eller hvor jeg kan kjøpe bare skjermen uten at det koster 11000kr?

Er usikker på modellbetegnelsen, men det er en XP1500+, 256mb minne, 20Gb disk, dvd/cdrw og (den hadde) 14,1" skjerm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett tips er å lete litt på Ebay. Men da må du vite hva slags maskin du har.. Fant flere skjermer til min bærbare der, kostet ca 50 dollar. Forsåvidt så leta jeg ikke etter skjermer, men etter batterier, så jeg kjøpte ikke noe ;)

Men det finnes mye der, prøv å finn en selger som virker seriøs (mange positive meldinger!) å som sender til utlandet så skal det funke greit... Er verdt ett forsøk vel?

Lenke til kommentar

Skal snoke litt på ebay, se om jeg finner no der.

Jeg måtte spørre to ganger om prisen på den skjermen når jeg ringte packard bell, jeg var sikker på at han jeg prata med skulle selge meg en hel maskin til 11k, men neida kun skjermen (ferdig montert riktignok, men likevel) :roll:

Lenke til kommentar

"Smadret" som i trøkt inn, kræsjet ?

PS. I værste fall får du kjøpe en 15" for stasjonære og koble den til VGA-utgangen. Strøm får du via en 12V-230V invertor. Det blir selvfølgelig veldig klumpete og sluker batteri, men det skal i hvertfall gå.

Eller du kan bruke den som stasjonær PC hjemme med CRT eller LCD skjerm.

Lenke til kommentar
"Smadret" som i trøkt inn, kræsjet ?

Jepp! Smadret som i falt i betonggulvet fra 7m høyde. Landa på skjermen :)

Det er et under at den fortsatt funker... Demonterte den når jeg fikk den, da var to av festene til cpu-kjølern knekt av, samt at deler av magnesium caseingen bare falt ut :D Meeeen, den funker enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...