Tobeass Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Synd at HD versjonen av Heroes of Might and Magic 3 er den dårligste oppussede versjonen av noen "HD release" spill jeg har spilt. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Anbefaler å kjøpe Heroes of Might & Magic III Complete fra GoG fremfor HD-versjonen fra Steam. Da får man med alt av ekstrainnhold, noe som ikke er med på Steam-versjonen. GoG har forøvrig mange av de andre spillene i samme univers. Har skaffet meg Might & Magic VI, VII og VIII der for en nostalgisk gjennomspilling en gang i fremtiden. 3 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hva slags spill er det bildet fra som er brukt øverst i artikkelen? Det er fra Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars. Nei det er fra Heroes 1. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Might and Magic 6 er nok favoritten her i gården. Perfeksjon. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Might and Magic 6 er nok favoritten her i gården. Perfeksjon. Ikke mer enn et år eller to siden jeg kjøpte 6'ern spilte det igjen. Helt sykt bra spill. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Anbefaler å kjøpe Heroes of Might & Magic III Complete fra GoG fremfor HD-versjonen fra Steam. Da får man med alt av ekstrainnhold, noe som ikke er med på Steam-versjonen. GoG har forøvrig mange av de andre spillene i samme univers. Har skaffet meg Might & Magic VI, VII og VIII der for en nostalgisk gjennomspilling en gang i fremtiden. Jeg har originaldiskene fra M&M VI og Heroes II, men det krever mye fikling for å få det til å fungere på nyere maskin/OS, både lyd, musikk og innstillinger på farger, fargedybde etc. Jeg regner med at de spillene på GoG er fikset, så det bare blir å kjøre på? Kanskje jeg kjøper i juleferien. Hadde tenkt til å prøve Battlefield V i jula også, så jeg får se hva jeg får tid til. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Jeg har ikke hatt noen problemer med å kjøre de spillene eller andre spill jeg har kjøpt fra GoG. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Om jeg husker riktig, funker GOG heroes 3 helt fint på moderne PCer. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Gog er definitivt genialt på mange måter og treffer som regel bra på de fleste spill. Innimellom er det noe som ikke er optimalt dog. Anvil of dawn fungerte faktisk bedre i gog sin utgave enn den jeg hadde på disk... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Om jeg husker riktig, funker GOG heroes 3 helt fint på moderne PCer. Funker helt optimalt her i hvertfall. Ikke et eneste problem etter mange timer spilt. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 GOG-versjonen fungerer bra i kompatibilitet-modus ja. Har fått et par krasj med W10, men det er ikke så ille mtp. at jeg har over 50 timer spilt. Heroes 3 er heldigvis også en av få spill fra den tiden med brukbar autosave-funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå