Majjan Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Her er historien om New World Computing. Les hele saken Lenke til kommentar
Christeres Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva slags spill er det bildet fra som er brukt øverst i artikkelen? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ser frem til del 2, da den dekker den epoken der jeg selv ble frelst av NWC, med Heroes of Might and Magic 3 og Might and Magic 6. 2 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Kongleartikkel. Jeg elsker Might and Magic-serien, og den er nok den aller største tidstyven i min barndom. Jeg gleder meg virkelig til del to. 1 Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Hva slags spill er det bildet fra som er brukt øverst i artikkelen? Det er fra Heroes of Might and Magic II: The Succession Wars. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Flott artikkel, gleder meg til neste del neste uke Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg kjøpte meg faktisk Might and Magic 1-7 fra gog.com for litt siden. Konge spill, iallefall 6 og 7. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Veit ikkje om eg har prøvd M&M-serien, men Homm har eg ganske mange timar med. Det er ein spelserie som fungerer ganske bra å spele i lag med andre på same PC, men samtidig kan ein runde ta svært lang tid. Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Oi, takk for at dere nevnte Chaos Overlords! Helt fantastisk spill som hadde gått i glemmeboka. 1 Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Wow.. vi spilte MYE Nuclear War på Amiga. Kjøpte brettspillet også, om dataspillet var basert på. Husker vi spilte det i matpausen på videregående... Det var mye fliring og roping SuperGerm! http://www.flyingbuffalo.com/gifs/nwlayout.jpg Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Godartikkel da. Nuclear War og Neal Halford og greier. Blir nok snart Kickstarter fra ham for et nytt Betrayal at Krondor-aktig spill også. Frister å installere GOG-M&M nå. Kanskje fyre opp treeren. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Kjempebra å se enda en veldig interessant artikkel på Gamer skrevet av noen andre enn bare Froholten. Han trenger litt konkurranse. Fantastisk fin gjennomgang, og jeg gleder meg veldig til del 2 allerede. Lenke til kommentar
Acefire87 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Heroes of Might and Magic 2 var det som fikk meg til å bli en ekte gamer <3 1 Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva slags spill er det bildet fra som er brukt øverst i artikkelen? Det er fra Heroes 2. Inne i Knight borgen. Gode minner fra det spillet ja! Lenke til kommentar
Christeres Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hva slags spill er det bildet fra som er brukt øverst i artikkelen?Det er fra Heroes 2. Inne i Knight borgen. Gode minner fra det spillet ja! Ja, 2-ern og 3-ern er gode minner! 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 HOMM 1-6 står på æresplassen i spillhylla, utallige timer brukt på Hot-Seat der altså! Fantastiske spill, ikke minst II og III. Var vel HOMM II som var min første ordentlige introduksjon til spill på PC ^^ 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Neal Hallford prøver å kickstarte en bok, men et nytt CRPG er på trappene også. Morsomt at denne artikkelen kom akkurat mens fyren er i vinden igjen. Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Might and Magic VI & VII + Heroes II var de mest episke spillende da jeg vokste opp. Hadde Skyrim hatt flere forskjellige motstandere hadde det kanskje nådd opp til M&M. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Artig å lese denne på nytt. Har faktisk brukt litt tid på eldre spill i denne jula og har derfor tatt en runde innom de 2 siste i Might and Magic serien , VII og VIII , men såpass lenge siden at det ble bare en liten titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå