Kristian33 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei. jeg skal bygge et elektrisk rc fly. Og jeg skal bygge kroppen og vingen ut av foamboard eller foam core ca 6mm tykk men jeg vet ikke hvor jeg finner det. kan noen hjelpe meg med og finne et sted/nettside som jeg kan kjøpe det fra? Hjelp Takker for svar! Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Også hørt at depron funker men finner ikke det heller! Hjelp Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Nei, jeg fant ikke noe der Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Depron selges i de flisebutikker ettersom det er et isolasjonsmateriale. Selv har jeg kjøpt depron på Bergersen flis i 3 og 6 mm tykkelse. Foamcore er jeg usikker på, men hvis det er plater med papir på begge sider så har jeg lest at det kalles kappaplater eller arkitektpapp. Jeg vet at de selger det på Akademika på NTNU her i Trondheim, men ellers vet jeg ikke hvor det selges. Kanskje kunstutstyrsbutikker har det, siden det brukes til å montere bilder på. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 takk for hjelpen, jeg var på megaflis i dag og fikk tak i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå