Demon Maggot Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hei. Jeg skal gå til innkjøp av en ny gaming pc så jeg skal bygge selv. Jeg har ikke noe erfaring med det så jeg trenger hjelp, ganske så noob når jeg kommer til dette siden jeg har vært konsollgamer, men har insett at gaming på pc er mye mer fun ^^, Men jeg har sett litt på komplett å har debbe handlelisten klar: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1216421&su=347FC559-CE68-4B2E-8D17-74B0D1F70240 Lurer på om dette ser ok ut? Burde jeg byttet om noe? Jeg har Mus, Tastatur, SSD, og skjerm. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg ville byttet ut fra AMD prosessor og hk til et intel 1155 sokkel z77 hovedkort og en i5 3570k prosessor. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
otl Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Ville vurdert å byttet strømforsyningen hvis det er i tankene å kjøre CF ved senere anledning. Overklokker du den 8350'en pluss 2x 7970 kommer strømforsyningen til kort. Ellers er forslaget over ganske greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå