Gå til innhold

Du ble sendt 4 år tilbake i tid, hvordan blir du rik?

Rudde

Anbefalte innlegg

Ser fler her nevner tidsmaskin, dere har ingen tidsmaskin, og ikke tilgang på noe tidsmaskin, dere sendes ikke 4 år tilbake i tid og må ta over som deg selv, du blir deg selv for 4 år siden og HAR INGEN TIDSMASKIN.

@MrLee, ett fremtidig register over hvem som vinner fotballkamper hjelper meg veldig lite for 4 år siden. Du får ikke ta med deg noe som helst informasjon, poenget med tråden var og få fatt på hvor mye du faktisk vet om hva som skjer i verden rundt deg ut utenfor Norge. Jeg tror de færreste av oss (bortsett fra disse sportsfolka) hadde klart og tjene en anstendig slant penger hvis vi fikk muligheten til å forvinne 4 år tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt allt jeg eide og lånt meg vann over hode og kjøpt bitcoins for det, også hadde jeg solgt det nå. Kjøpt for ca. 0.1 dollar per stykk og solgt 3 år etter for 240 dollar per stykk. 10000 dollar ville blitt 24 mill på 3 år.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Satt allt jeg eide og lånt meg vann over hode og kjøpt bitcoins for det, også hadde jeg solgt det nå. Kjøpt for ca. 0.1 dollar per stykk og solgt 3 år etter for 240 dollar per stykk. 10000 dollar ville blitt 24 mill på 3 år.

Endelig, sombody! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...