Gå til innhold

Du ble sendt 4 år tilbake i tid, hvordan blir du rik?

Rudde

Anbefalte innlegg

Hvis du fikk muligheten til å bli plassert 4 år tilbake i tid, som deg selv du må gjenoppleve alt du har gjort, for det første ville du gjort det? Hvis du hadde ett valg?

Og du fikk ikke lov å skrive ned noen lottonummer, eller firma eller noe, du måtte reist på stedet uten og få meg deg noe dokumentert informasjon.

Hvordan ville du sørget for å bli rik iløpet av disse 4 årene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg hadde nok sittet en del på sider som bettson.com og satt inn penger på alt det jeg husker av sportslige hendelser.

Også får jeg oppleve russetiden på nytt!

Var du gammel nok for betson for 4 år siden da? :p

Lenke til kommentar

Jeg tatt med meg SARS vaksinen og sørget for at det var jeg som hadde fått all ære for epidemiens ende. Også ville jeg selvsagt husket et par viktige kamper for å bygge meg opp en fin kapital, som jeg hadde pumpet inn i ett par selskap.

Endret av Pyrellus
Lenke til kommentar

Var du gammel nok for betson for 4 år siden da? :p

Jeg ble 18 for 3 år siden, så jeg måtte nok ha ventet et år, men det gjør ingenting!

Jeg lurer på om Bettson hadde blitt mistenksomme dersom jeg for eksempel satser 10 000 kroner på at Hødd vinner den norske cupfinalen i 2012...

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Vel jeg hadde nok sittet en del på sider som bettson.com og satt inn penger på alt det jeg husker av sportslige hendelser.

Også får jeg oppleve russetiden på nytt!

Støtter denne, hadde nok blitt veien jeg hadde gått også. Lottotall husker man ikke, men kan huske ganske mange fotballresultater. :p

Lenke til kommentar

Kan ikke ett eneste fotball resultat :(

Det finnes sikkert registre over det. :)

Lotto er litt suspekt da, om man vinner gang på gang. Tror jeg heller hadde gått for en jackpot på en av de store europeiske trekningene, da kan man vinne "nok" på en gang og ungår mistanker om fiksing e.t.c..

Tipping/lotto er vel en av få måter å bli veldig rik på selv med tidsmaskin, uten at man har mye startkapital i utgangspunktet. At aksjer går opp 400% hjelper lite om man bare har 100 tusen å spytte inn lissom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...