Rudde Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hvis du fikk muligheten til å bli plassert 4 år tilbake i tid, som deg selv du må gjenoppleve alt du har gjort, for det første ville du gjort det? Hvis du hadde ett valg? Og du fikk ikke lov å skrive ned noen lottonummer, eller firma eller noe, du måtte reist på stedet uten og få meg deg noe dokumentert informasjon. Hvordan ville du sørget for å bli rik iløpet av disse 4 årene? Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Solgt tidsmaskinen min på Ebay. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Teknologisk innovasjon Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Kjøpt gull:) Har ikke det bare økt 70% de siste 4 åra? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Haha det aner jeg virkelig ikke, vet bare at det har økt:) Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 vel aksjer blir vel tingen, som du sier du kan ikke notere ned ting men om du husker de 4 årene når du blir sendt tilbake så har du et stort hjelpemiddel den veien Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Gått til presidenten og sagt hvor Osama Biladen gjemmer seg. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Gått til presidenten og sagt hvor Osama Biladen gjemmer seg. Samtidig mens du er i usa da bli kvitt justin bieber før han popper ut med musikken sin 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Gått til presidenten og sagt hvor Osama Biladen gjemmer seg. Også ble du sendt til guantanamo bay 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Vel jeg hadde nok sittet en del på sider som bettson.com og satt inn penger på alt det jeg husker av sportslige hendelser. Også får jeg oppleve russetiden på nytt! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 Vel jeg hadde nok sittet en del på sider som bettson.com og satt inn penger på alt det jeg husker av sportslige hendelser. Også får jeg oppleve russetiden på nytt! Var du gammel nok for betson for 4 år siden da? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Jeg tatt med meg SARS vaksinen og sørget for at det var jeg som hadde fått all ære for epidemiens ende. Også ville jeg selvsagt husket et par viktige kamper for å bygge meg opp en fin kapital, som jeg hadde pumpet inn i ett par selskap. Endret 7. april 2013 av Pyrellus Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Var du gammel nok for betson for 4 år siden da? Jeg ble 18 for 3 år siden, så jeg måtte nok ha ventet et år, men det gjør ingenting! Jeg lurer på om Bettson hadde blitt mistenksomme dersom jeg for eksempel satser 10 000 kroner på at Hødd vinner den norske cupfinalen i 2012... Endret 7. april 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Aksjer med belåning i Apple eller Samsung for 1M kr 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 jeg hadde dratt til apple og solgt dem min iphone 5 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Vel jeg hadde nok sittet en del på sider som bettson.com og satt inn penger på alt det jeg husker av sportslige hendelser. Også får jeg oppleve russetiden på nytt! Støtter denne, hadde nok blitt veien jeg hadde gått også. Lottotall husker man ikke, men kan huske ganske mange fotballresultater. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Kan ikke ett eneste fotball resultat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Skulle lagd WordFeud. 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Kan ikke ett eneste fotball resultat Det finnes sikkert registre over det. Lotto er litt suspekt da, om man vinner gang på gang. Tror jeg heller hadde gått for en jackpot på en av de store europeiske trekningene, da kan man vinne "nok" på en gang og ungår mistanker om fiksing e.t.c.. Tipping/lotto er vel en av få måter å bli veldig rik på selv med tidsmaskin, uten at man har mye startkapital i utgangspunktet. At aksjer går opp 400% hjelper lite om man bare har 100 tusen å spytte inn lissom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå