Gå til innhold

Radioprogram for electronica elskere!


Dehoxe

Anbefalte innlegg

Hei kjære medlemmer av diskusjonsforumet.

 

Jeg tenkte at det kanskje ville passe seg å reklamere litt for mitt radioprogram her, i og med at dette er et enormt forum for alle og enhver. Nå er det sikkert flere av dere som lurer på hva jeg snakker om, og jeg kan kort gi dere en forklaring.

 

Mitt navn er Stian, og jeg har drevet mitt eget radioprogram på Studentradioen i Bergen siden august 2012. Radioprogrammet er et renspikket musikkprogram som går hver fredag kveld mellom 21:00-23:00. Programmet heter Frisk Fredag, og hovedfokuset er å formidle helt ny elektronisk musikk til dere. Vi snakker her om musikk som ennå ikke har blitt sluppet, typisk prerelease fra artister og så videre. Men som om det var nok, jeg har også faste musikkspalter og konkurranser gjennom hele sendingen, der du kan vinne kule premier. Vi snakker her om alt fra kinobilletter, konsertbilletter, middager, klær og alt annet stæsj.

 

Videre har jeg opp gjennom min tid som radiovert for programmet Frisk Fredag intervjuet flere store artiser, og før påske intervjuet jeg blant annet CLMD (gutta bak hitlåten "Black Eyes And Blue") og Lemâitre. Så stort mer enn det er det vel ikke å si. Nå håper jeg dette har fanget din interesse, og at du vil tune inn på radioapparatet eller på nett neste fredag.

 

Du finner min programside her!

 

Facebooksiden min er tilgjengelig her!

 

Skulle det være spørsmål eller kommentarer, fyr løs!

 

Takk på forhånd, jeg håper vi lyttes!

Stian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...