Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 hei har nettopp kjøpt meg en gamingstasjonær men vet ikke hvilke gaming tastatur jeg skal ha. håper dere kan komme med noen forslag. Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 hadde vert kjekt om noen kunne hjelpe :) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Ingen vits i å klage på at noen ikke hjelper deg etter 2 minutter!! Reglene sier minst 24 timer, skjerp deg. Forresten var en feilpostet og elendig tittel også... Endret 6. april 2013 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 srry hadde det bare litt travelt Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Logitech Gaming Keyboard G110 ! Lenke til kommentar
h44kon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) hei har nettopp kjøpt meg en gamingstasjonær men vet ikke hvilke gaming tastatur jeg skal ha. håper dere kan komme med noen forslag. Dette kommer ann på hva du liker, jeg har Logitech g110 der har jeg 12 knapper der jeg kan programere inn funksjoner eller tekstavsnitt. Dette er greit om du er Admin på en minecraft server der du kan programere inn commands osv. Ninjaed by: xbox fan Endret 6. april 2013 av h44kon 1 Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 hvil hjerne ha gumi på w,s,a,d, og piltastene og mye hurtigtaster Lenke til kommentar
h44kon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 er ikke gummi på g110 tastaturet men lys i tastene. 1 Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 ja, men synes det ser ut som om det er litt hardt å trykke på tastene. men vet ikke jeg har bare brukt bærbar til nå. Lenke til kommentar
Nikolaiii Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 det er jo et veldig billig produkt så det er et godt alternativ. Lenke til kommentar
zacake Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Vel, G710 er veldig godt tastatur, men koster jo rundt 1k. hvor mye har du tenkt til og bruke? Lenke til kommentar
nems Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Gi litt mer informasjon om hva du er ute etter så kanskje du får litt mer konstruktiv tilbakemelding. Prisområde. Mekanisk/membran, evt hvilke brytere kunne du tenkt deg? (Cherry black? red? blue?) Makrostøtte Andre ting som skjerm osv? Merkepreferanser? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 er ikke gummi på g110 tastaturet men lys i tastene. Det er det ikke, stemmer. Savner det litt selv på tastaturet. Kan sette på gummi selv da, et veldig billigt og ordentlig tastatur Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) hvil hjerne ha gumi på w,s,a,d, og piltastene og mye hurtigtaster corsair vengeance k60 har gummi og håndstøtte jeg hadde kjøpt dett hvis lommeboka hadde vært stor nok du kan også trykke opp til 20 knapper samtidig kan også anbefale logitec g19, jeg endte opp med det på tilbud Endret 7. april 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
powersound Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg har G19 selv nå å det er nok det beste allround tastaturet. Men koster jo litt. Sitter selv å vurderer Corsair sitt k90 eller K95... Men vet ikke om det er noe vist Lenke til kommentar
Crusis Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Razer Blackwidow Ultimate 2013 Elite..the Best Lenke til kommentar
Chubster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Har tittet nylig en del på tastatur sjøl og kommet fram to som virker for å være veldig bra. CM Storm Trigger Gaming Keyboard eller CM Storm QuickFire Rapid Gaming Keyboard Mekaniske keyboard hvor du betaler for gode funskjoner og ikke alt det derre jalle, trenger vel ikke ekstra display som viser deg hva slags sang som spilles etc. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 corsair vengeance k60 har gummi og håndstøtte jeg hadde kjøpt dett hvis lommeboka hadde vært stor nok du kan også trykke opp til 20 knapper samtidig kan også anbefale logitec g19, jeg endte opp med det på tilbud Hadde valgt det selv også, om det ikke hadde vært for den ubrukelige skjermen xD Likevel. Nice Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 G710+ all the way Prøv ut før evt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå