Godrick Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Leste på et froum at steam kommer til å koster penger etterhvert? Er dette sant? Lenke til kommentar
Peviz Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 lite sannsynlig, da kommer jo de alle fleste til å slutte å spille cs, pga steam-id'n i CS Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg er verdensmester i cs, OG FÅR ADSL OM 2 UKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOHOOOO! Ta å kutt ut et par av utropstegnene hvis du ikke vil ha bråk med moderatorene. Og forresten, jeg banker deg når som helst i cs. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Ja, steam kommer til å koste penger. Rundt 30$ i måneden har jeg hørt Da får du oppdateringer med en gang, på fete linjer, med ekstra tilbud mm. Med andre ord helt unødvendig |Hit Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Steam komme ikkje til å koste penger. MEN du kan abbonere på spilla til valve igjennom steam, vil koste 9.95$ og da har du tilgang til alle spilla.... Har eg hørt anyways Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Huff, hele den Steam-smørja høres ut som noe forbanna dritt. Finnes det noe positivt å si om dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 nei? når det gjelder penger.. hvis du f.eks. har gyldig HL1 key, kommer ikke noen mods basert på HL1 til å koste noe for deg.. derimot, kan du f.eks. kjøpe HL2 over steam i fremtiden. og da kan du velge å "abonnere" på HL2, til 9,95 dollar i mnd. eller no slikt. da vil du få automatisk tilgang til fremtidige mods, som f.eks. CS2 eller ev.t Day of Defeat til HL2 andre som ikke abonnerer på HL2, eller har kjøpt det i butikken, vil f.eks. måtte kjøpe CS2 eller DoD som standard oppgraderingspakker... men når man først har betalt, så koster det ikke noe...det er iallefall slik jeg har forstått det.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Huff, hele den Steam-smørja høres ut som noe forbanna dritt. Helt enig! For meg med Nye Online adsl så er det jo nesten umulig å få brukt steam! Håper for gud skyld at de ikke finner på å bruke Steam i HL2! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Huff, hele den Steam-smørja høres ut som noe forbanna dritt. Helt enig! For meg med Nye Online adsl så er det jo nesten umulig å få brukt steam! Håper for gud skyld at de ikke finner på å bruke Steam i HL2! Akkurat det Valve skal, og så skal du abonere slik at du kan få updates.. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg prøver å registrere meg på Steam men det funker jo ikke?? Noen andre som har problemer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå