hattrick133 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 probleme mitt er at eg har ein tuner til tv'en som eg skal koble til nettet, men det funke ikke, men når eg bruke pc'n og lage nettverksbru så funke det. og eg bruke samme kabel. og viss eg koble den til ruteren igjen så funke det ikke i gjen. eg lure om dere har noen tips for løyse dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er pc og tven satt inn i switchportene i router? ( 1-4) Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 når vi prøvde med pc'n så var da trådløsnett og kabel fra pc'n i tuner. men når vi prøvde med bare tuner og kabel fra ruter så ja, kabelen var i switchportene. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Regner med at pcen fungerer over kabel fra routeren i switchporten? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tipper det er settings i tuneren da, er det ingenting i menyen? Få ip automatisk osv. Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 jo..det er det vi har prøvd og det funke ikkje... Lenke til kommentar
War Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Egen tunerboks du skal ha på nett og ikke selve TVen? Hva er merke og modellnummer? Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 7. april 2013 Forfatter Del Skrevet 7. april 2013 egen tuner boks ja merke og model er: ADB 5720sx Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Prøv å sett fast ip til ADB boksen i routeren med å bruke MACadressen og sett tuneren til automatisk konfigurasjon. Det er ihvertfall slik jeg har gjort det. Funker fjellstøtt. Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 har prøvd å få tuneren til å funke men har forsatt ikkje fått det til. har prøvd fast ip som han som svarte i siste post, men forsatt ikkje noe...resten av det han sa veit ikkje eg korleis eg gjer, så hjelp til korleis eg gjer det hadde vert fint Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du må trykke på Menu knappen på fjernkontrollen, åpne Innstillinger, åpne Innstallasjon(ikonet med en hammer og skiftnøkkel i kryss)(koden er 1234 hvis du ikke har endret pinkode. Åpne Nettverkskonfigurasjon og velg Automatisk. Lenke til kommentar
hattrick133 Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 det har vi prøvd men funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå