Neotetra Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Takk fra Annie, og veldig lyst til å bli med neste gang:) Tar alltid i RAW og bildene er justert av meg da hun er ukjent med Lightroom, pr dags dato ivertfall. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Flotte bilder Annie. Likte spesielt godt det bildet med glassbyggestenen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Takk fra Annie, og veldig lyst til å bli med neste gang:) Tar alltid i RAW og bildene er justert av meg da hun er ukjent med Lightroom, pr dags dato ivertfall. Jøss, avansert da...tar hun bildene i RAW, - DPP som følger med Canon er mye enklere å bruke enn Lightroom synes jeg...og enda bedre, jeg bruker bare ACD Pro6 nå. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Takk for turen. Fargerik Minner meg om en hvis mur.. Lademoen Kirke Boligstrøk Container Sist Endret 7. april 2013 av RambaZamba Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Jøss, avansert da...tar hun bildene i RAW, - DPP som følger med Canon er mye enklere å bruke enn Lightroom synes jeg...og enda bedre, jeg bruker bare ACD Pro6 nå. "Avansert", er vel mer at 400D er stilt inn på RAW, så det er mulig å gjøre noe mer med bildene etterpå, harddiskplass er ikke en stor kostnad lengre Lightroom er helt overlegent når det gjelder organisering, men enig at DPP gjør en bra jobb når det gjelder editering. Flickr støtten i LR er kjempenyttig og tidsbesparende. ACD Pro6 kjenner jeg ikke til, men brukte DPP og Picasa mye før jeg hadde titusenvis av bilder og gikk helt over til RAW. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. april 2013 Rapporter Del Skrevet 8. april 2013 Takk for en fin tur dere. Det har kommet en drøss med flotte bilder ser jeg. Favoritter. Helena: 1, 2 og 5 stilig vinkling på 5 og farger. Randi: Fargerike lademoen, ikke til salgs og ewok, artig du fikk med folket også. Neotetra: Frame, pattern(stilig linjer der passet bra i s/h. Andycam: Ventilasjonshette, dått, 2013. Eivind: 1(likte vinklingen), 2 og 3. Line: 1,3 og 6. Ratleto: Fargerike bilde de 2 første stilig og flott, nedlagt nabolag og stolen i sin ensom majestet. Annie: Skiltet, blomster, huset og hunden. Ramba: Grafittien, kirken, Photowalk 1 Photowalk 2 Photowalk 3 Photowalk 4 Photowalk 5 Photowalk 6 Photowalk 7 Photowalk 8 Photowalk 9 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2013 Rapporter Del Skrevet 9. april 2013 Virkelig flotte bilder av Annie! Særlig Stein og Blomster. RambaZamba's Boligstrøk og Container har flotte linjer og behagelig komposisjon. Jann's 2 og 3 var ekstra fine. En artig tur, og flott med så flinke unge fotografer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå