HelenaN Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk alle for enda en hyggelig treff! Fint at vi ble så mange (13 st!). Her kan vi poste våre bilder. Jeg "må" (skulle hjem og se på ishockey...) dra litt tidligere, men det ble noen bilder likevel: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Endret 6. april 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Da flytter jeg mine her og sletter den jeg laget: Det nye Uffahuset: Fargerike Lademoen: Endret 6. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Ah, synd at vi laget tråder samtidlig. Jeg sjekket för jeg postet min, men slikt skjer jo. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Ah, synd at vi laget tråder samtidlig. Jeg sjekket för jeg postet min, men slikt skjer jo. Gjør ikke noe, Helena. Jeg sjekket også, så vi laget vel samtidig...prøvde å slette den andre, men fant ingen muligheter...har tatt bort innhold bare, så kanskje en moderator ordner resten. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Var en flott tur og nye fjes å se. Artig man ble så mange! Jeg skal poste mine bilder uttpå morgendagen. Flotte bilder, herlig himmel på 1 og 2 helena, mange farger i alle sammen. Var spesiellt å se en trehytte der må en si Randi "Home of the ewok" hva en det måtte bety haha. Fine bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Gjør ikke noe, Helena. Jeg sjekket også, så vi laget vel samtidig...prøvde å slette den andre, men fant ingen muligheter...har tatt bort innhold bare, så kanskje en moderator ordner resten. Trykk på rapporter knappen og fortell hva som skjedde. Så blir den andre tråden stengt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Trykk på rapporter knappen og fortell hva som skjedde. Så blir den andre tråden stengt. Takk for opplysningen, er det slik det fungerer ja....så lærte jeg noe nytt Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk for fin tur. Min datter var veldig fornøyd etter 160 bilder! Jeg fikk ikke lov å røre hennes bilder, før hun hadde tid å se på dem selv, så da kommer mine Frame Workshop Peaks Pattern Annie Flower Canvas Favoritter HelenaN: 2 perspektivet og himmelen som gir en bra effekt, 4 fargene og "stemmingen", 5 flotte rene kontraster. RandiA:Ewok/Star Wars referansen blir jo bare mer morsom i kombinasjon med "ikke til salgs", fordi Disney kjøpte Star Wars til mange blodfans fortvilelse Endret 6. april 2013 av Neotetra Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Kreative bilder, Neotetra - og morsomt at du hadde med datteren din, hun var en ivrig fotograf..hun er nok velkommen på gruppen flere ganger. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Hei, og takk for en fin tur. Var en del å ta bilder i dag (selv om jeg på mirakuløst vis greide å legge igjen favorittobjektivene hjemme). 1. Fire 2. Rustne greier 3. Ventilsjonshette 4. Falm Her ble det visst en sort/hvitt serie 5. Tapt 6. Dått 7. 2013 8. Linjer 9. Fasade 10.Buer 11. Benk Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Takk for turen! 1. Noen følger med på fotografene fra vinduet... 2. Hus i opplag 3. Farger 4. Mer farger 5. Hus 6. Også et slags hus? 7. Et litt større hus Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk for fint treff med mange deltakere - artig! Mange varierte motiver, som vanlig - vi ser ulike motiver, og motiver på ulikt sett. Bra. Mine favoritter så langt: Helena: 4 med nydelig fargespill i all sin enkelhet, og barnevogna er søt. Randi: artig trehytte! Neotetra: Peaks og Pattern med nydelig skarphet. Andycam: Fasade (ser ut som et hode, med en liten hvit munn!) og Buer, fine linjer. Eivind: 2 (nydelig himmel), 3 og 6 (gode farger og linjer) er fine. Her er mine bidrag: 1. Hull i gjerdet 2. Nå har jeg stått her i det uendelige... 3. Solhungrig bikkje 4. Venter 5. Ruter 6. No disco tonight 7. Heng opp noe nytt! Endret 6. april 2013 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Her er vel det meste av motiver dokumentert - også av oppfinnsomhet og variasjon - tar med litt folk jeg. Si bare fra om noen vil slettes....: 1.Ved Uffa-huset 2.Gode Ord i Innherredsveien 3.Eryngium - Hagestikle Lademoen skole 4.Ved Voldsminde Barnehage 5.Ved Voldsminde barnehage 6.Ved Voldsminde Barnehage 7.Etter festen 8.På Svartla'mon 9.Fotograf i aksjon 10.Yngste fotograf i aksjon 11.Det begynte å sne 12.Godt med varm suppe på RAMP Og enda noen flere i Flickr-sett. (Reportasje kommer i bloggen) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Så mange morsomme og interessante, velger bare ut to fra hver jeg som jeg umiddelbart likte: Helena: 4 og 8 Neotetra: Frame og Annie Andycam: 2 og 9 Eivind: 1 og 2 Linepusle: 4 og 7 Ratleto: 1 og Heklekunst (så ingen av de der jeg) RambaZamba: Likte spesielt godt det første og det siste, spesiell vri på bildene Annie: Alle var fine. likte spesielt Blomster og Tårnet Jann: 1 og 9 Da har jeg laget en liten Blogg-reportasje. (Litt hastverk, så ikke garantert feilfritt) Endret 8. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Kom nettopp hjem fra fin skitur. Håpentligvis ble det ingen brukbare bilder (har altfor mange allarede)... He he! Randi, morsomt at vi laget tråder akkurat samtidlig. Som du skrev gjör det jo ikke noe. Fint at du tar mange bilder av gruppa. Det er så hyggelig å se. Pleide å ta slike bilder jeg også för, men har blitt dårlig på det. Av de övrige bildene liker jeg spesielt Gode ord og Etter festen. Neotetra, fine og kreative bilder, spesielt Frame, Peaks og Pattern. Gleder meg til å se Annies bilder også. Håper hun poster noen her. Andycam, Dått synes jeg ble veldigt fint, men liker også 1 og 4. Eivind, herlige farger og skjerpe i alle dine. Favoritter er nr 1 og 5. Linepusle, mange fine. Liker dog best de to med hundene og "No disco tonight". Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Ewoker er kortvokste, pratende bamser i Star Wars, bosatt på planeten Endor (Wikipediainfo). Her er mine bilder fra i går: Nedlagt nabolag Heklekunst Ødelagte diskodrømmer Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Enda flere fine bilder! Randis Etter festen er morsomt. Ratletos første er kunstnerisk. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Annie sine bilder, ikke lett å kutte ned fra 160. Skilte Blomster Sukkerstang Stein Spøkelse Nemo Monster Forelsket Hekkling Tårnet Takk Huset Hunden Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Wow...så flott Neotetra.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 Kjempefine bilder Annie tok! Spesielt Blomster og Stein. Har hun ettterbehandlet dem selv også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå