Gå til innhold

Ny Gamer stasjonær-pc Intel 9-12000 kr (Avstemning)

VS  

22 stemmer

1. 1. GTX 770 eller HD7970 GHZ

• 7970 GHZ
      9
    • GTX 770
      13
  2. 2. Haswell eller Ivy Bridge

• Haswell
      15
    • Ivy Bridge
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå greit ut det. Ville valgt en annen ssd og kanskje også fått med en cpu kjøler? Bare å spørre om råd her. Bedre at det er 10 tråder om samme tema. Og TS fikk nesten alle svarene på første siden. Dessuten blir mange henvist til nettopp slike tråder fordi det skal være litt enklere

Takk for svar.

Jeg har en Corsair H70 liggende med et sett SP120-vifter, så jeg tror ikke jeg trenger noen ny CPU-kjøler med det samme. Men hva er galt med SSD-en? Hva størrelse angår, så er 120GB mer enn nok plass for et operativsystem. Sitter i skrivende stund med en SSD på 60GB, og har gjort det i snart 3 år uten problemer. Har ikke planer om å kjøre visse applikasjoner via SSD-en så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg har en Corsair H70 liggende med et sett SP120-vifter, så jeg tror ikke jeg trenger noen ny CPU-kjøler med det samme. Men hva er galt med SSD-en? Hva størrelse angår, så er 120GB mer enn nok plass for et operativsystem. Sitter i skrivende stund med en SSD på 60GB, og har gjort det i snart 3 år uten problemer. Har ikke planer om å kjøre visse applikasjoner via SSD-en så vidt jeg vet.

Tenkte på plassen i utgangspunktet ja. Ville kanskje vurdert Samsung 840. Har kun 128gb ssd selv. Funker greit det, men må avinstallere spill noen ganger pga mangel plass. Litt kjedelig, er ikke så kravstor, men kunne vært kjekt å ha plass til 3 spill på den. Mange forskjellige behov ute å går ser du :)

Jeg mente et annet HK

Finn ett som har det du trenger av tilkoblings muligheter som du trenger?

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...