Annern Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Datamaskinen min slår seg av etter 10 minutter, cpu'en min øker i varme og ender med at maskina mi slår seg av. Jeg har byttet PSU og blåst den ren for støv Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Du må nok rengjøre kjøleren til CPU også, det er mest sannsynligvis det som gjør at PC'en slår seg av. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hvilken CPU-kjøler bruker du da? Har du bygget den selv? Har dette problemet vært siden du kjøpte PC-en, eller begynte det nylig? Lenke til kommentar
Annern Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hvilken CPU-kjøler bruker du da? Har du bygget den selv? Har dette problemet vært siden du kjøpte PC-en, eller begynte det nylig? Har begynt nå nylig. Du må nok rengjøre kjøleren til CPU også, det er mest sannsynligvis det som gjør at PC'en slår seg av. Hjalp ikke å renmgjøre den heller Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har begynt nå nylig. Hjalp ikke å renmgjøre den heller Demontér CPU-kjøleren og fjern kjølepastaen på kjøleren og på CPU-en. Legg på ny pasta og montér kjøleren igjen. Det bør fungere. Lenke til kommentar
Annern Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Demontér CPU-kjøleren og fjern kjølepastaen på kjøleren og på CPU-en. Legg på ny pasta og montér kjøleren igjen. Det bør fungere. Får prøve på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå