AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg har i flere år barbert håret på bryst og mage, siden det mild sagt ser lite estetisk ut. Men nå har hårene startet å bli så tykke at jeg har såkalt "5 o'clock shadow" (som synes!) på både bryst og mage, til og med rett etter barbering i motsatt retning som hårene gror i. Barbering er metoden jeg bruker Men å daglig barbere, i tillegg til at hårroten synes rett etter barbering, er både umotiverende og kjedelig. Voksing er upraktisk pga. store utslett etter behandling + man må vente til hårene har grodd x antall millimeter (over hudden) før man kan vokse igjen. Jeg har prøvd en hårfjerningskrem som heter nads for men, men denne klarte ikke fjerne de tykke hårene mine. Har også prøvd laser (1stk behandling), noe som ga minimale resultater, og permanent hypopigmentering! :/ Noen som her tips til hvordan dette kan løses?? Feks. en type hårfjerningskrem som faktisk funker på tykke hår? Anonym poster: c1427d4441a7a293b375731b01ab1f7c Lenke til kommentar
anarcho rains Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ikke så veldig pent med gressmatte rullet over både bryst og mage Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Epilering. Du burde ha høy smerteterskel, men jeg klarer å epilere under armene hvor huden er ganske tynn.. Føler for å besvime innimellom da, men resultatet er såååå verdt det, Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg har et problem også, jeg får kviser og irritert hud etter behandling av brystet eller skuldrene med epilator, jeg lurte på burde jeg vokse eller burde jeg kanskje laserbehandle området kanskje det fikser huden? Jeg må epilere ganske ofte, etter 1-2 uker så begynner hårene å dukke opp kanskje med voks tar det lengre tid? Endret 20. april 2013 av nike10 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg har et problem også, jeg får kviser og irritert hud etter behandling av brystet eller skuldrene med epilator, jeg lurte på burde jeg vokse eller burde jeg kanskje laserbehandle området kanskje det fikser huden? Jeg må epilere ganske ofte, etter 1-2 uker så begynner hårene å dukke opp kanskje med voks tar det lengre tid? Voksing er det samme som epilering. Hårene vil alltid gro ut igjen hvis du ikke prøver dyre laserbehandlinger eller noe sånt, og selv da er permanent hårfjerning ikke garantert. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Voksing er det samme som epilering. Hårene vil alltid gro ut igjen hvis du ikke prøver dyre laserbehandlinger eller noe sånt, og selv da er permanent hårfjerning ikke garantert. Jeg skjønner det men varer voks 3-4 uker garantert? Jeg vet at hårene gror , men jeg vil at huden min ikke skal bli irritert. Med laserbehandling så vil kanskje hudne min skånes og ikke bli så irritert i fremtiden der, jeg får kviser, irritert hud, og sår .. h Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg skjønner det men varer voks 3-4 uker garantert? Jeg vet at hårene gror , men jeg vil at huden min ikke skal bli irritert. Med laserbehandling så vil kanskje hudne min skånes og ikke bli så irritert i fremtiden der, jeg får kviser, irritert hud, og sår .. h Nei, det er ikke garantert, med voks anbefaler de at du venter 3-4 uker før neste voksetime for å tillate håret å gro ut igjen så voksen skal få tak i hårene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå