Aleksander9175 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har et problem med min S3, har vært uheldig å kjørt over den med hjulaster, telefonen er i funksjon bortsett fra skjermen problemet mitt er at jeg gjerne skulle hatt ut noen bilder på den før den går i skuffa/forsikring, funker å koble til usb kabel men kommer ikke opp noen filer siden telefonen er "låst", prøvd å laste ned kies også men det sier at jeg må låse opp skjermen først... Er det noen som har en løsning på hvordan man kan få ut bildene på telefonen? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hadde du i minnekort? for da legger bildene seg der på den jeg har i hus. Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Nei hadde ikke minnekort, da hadde jo saken vært litt lettere har forresten funnet ut av den låsinga, gikk på samsung dive sin side hvor man kan spore telefonen osv, fikk låst opp skjermen der faktisk så fikk hentet ut bildene fra kamera mappa, men da oppstod et annet problem nemlig: hadde en mappe under downloads mappa (default mappe hvor all nedlasting ligger) som het .nomedia for å forhindre at bilder og videoer i den ble vist i galleri, problemet et bare at med et punktum først i mappenavnet så er den mappa sjult, fant den ikke når jeg browset telefon mappene Har Rootet telefonen så har prøvd å laste ned root filutforsker til pcen, men selvfølgelig så hadde jeg ikke "debugging" aktivert på instillingene så fant ingen enheter ved hjelp av disse root browserene Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei hadde ikke minnekort, da hadde jo saken vært litt lettere har forresten funnet ut av den låsinga, gikk på samsung dive sin side hvor man kan spore telefonen osv, fikk låst opp skjermen der faktisk så fikk hentet ut bildene fra kamera mappa, men da oppstod et annet problem med nemlig: hadde en mappe under downloads mappa (default mappe hvor all nedlasting ligger) som het .nomedia for å forhindre at bilder og videoer i den ble vist i galleri, problemet et bare at med et punktum først i mappenavnet så er den mappa sjult, fant den ikke når jeg browset telefon mappene Har Rootet telefonen så har prøvd å laste ned root filutforsker til pcen, men selvfølgelig så hadde jeg ikke "debugging" aktivert på instillingene så fant ingen enheter ved hjelp av disse root browserene Er det ikke bare Windows som skjuler filer og mapper som starter med punktum hvis man ikke slår på visning av skjulte mapper og filer da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du kan jo kjøpe deg en billig skjerm på ebay og bytte. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Dersom du har rootet, kan du legge inn custom recovery(twpr eller cwm). Derifra kan du browse alt på telefonen via pc. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Koster bare 800,- og bytte skjerm om telefonen er under 1 år. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvor kan man bytte skjerm for 800,-? Hadde samme problemet selv for en stund tilbake, men brydde meg ikke om det og tok det på forsikring. Har fortsatt telefonen i en skuff, så hadde vært verdt et forsøk. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Står 700 her, men jeg betalte 800. Mulig dem har skrudd opp prisene siden saken ble publisert . http://m.digi.no/900442/billigere-aa-reparere-galaxy-skjermen 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det er 700. Gå på Samsung Quick Support Center (tror det er møllergata 10 i oslo), ta med kvittering. Hvis telefonen er under ett år bytter de skjerm for 700. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sendte de en mail om muligheter for sende via post, ettersom jeg for øyeblikket ikke bor i umiddelbar nærhet av Oslo, og ikke har tenkt meg dit på en stund. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Går ikke å ta det via post dessverre. Du må fysisk møte opp i butikk. Tror de har et quick support senter i trondheim også Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Søkte litt, og ifølge Samsung Norge på facebook(kilde fra 14. Januar 2013) har de ikke et quick support senter i Trondheim, men det går ann å sende via posten. Mulig dette har endret seg, men får vel svar fra de over helgen om hvor jeg evt. må sende den. Takk uansett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Dersom du har rootet, kan du legge inn custom recovery(twpr eller cwm). Derifra kan du browse alt på telefonen via pc. Tror du han ser så mye i recovery mode når han har knust skjerm? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Tror du han ser så mye i recovery mode når han har knust skjerm? Om han har Clockwork så navigerer man med volumtastene, så da kan man komme seg frem ved å f.eks se bilder av oppsettet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ang prisen gikk den opp fra 700 til 800 for litt over en måned siden hos Video og Camerateknikk. De sendte ut et skriv til forhandlere om at det var en kampanjepris som var over. Deltasoft (Verkstedet flest forhandlere sender inn telefoner til) ble visstnok ikke enige med Samsung om nye vilkår og tar nå mer enn 800. Så det mest lønnsomme er nå å komme seg til nærmeste Service Senter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå