Geir D Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Poster like greit nå hvilket av bildene til Jannis jeg likte best Prøve å øke exposure til "x-ray 900k" 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hvordan vet du det egentlig? Det vil jeg ikke si 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tja, skal si jeg egentlig slet jeg med å finne noen bilder jeg likte noe serlgi i det heletatt av de jeg tok. Når jeg da I tillegg syntes jeg alt virket så grått og kjedelig, så dro på litt (vel mye) på fargene. Tror nok jeg brått vant sisteplassen andreas... (PS: jeg har det beste steinbildet! ) 2 Lenke til kommentar
Johnsa Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Alle barna tok bilde av steinen, utenom Jan Erik som vant hele konkurransegreinen? Bildet fra "hulen" under steinen var kanskje turens mest oppfinnsomme bilde Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Knallbra bildet fra under steinen Jan Erik. Men likte alikevel den animerte gif'en best. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dette så jo riktig såbra ut Jannis Du vant helt klart steinbildet! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Jeg er enig med BjerkneZ at dette så jo riktig så bra ut Jannis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå